מארק צוקרברג מייסד פייסבוק עומד להפוך לאבא טרי

27PRICILLA_SPAN-articleLarge-v2

האיש והאגדה, האבא של הפייסבוק, האיש שגרם לכולנו לשתף, להגיב, וללחוץ על כפתור הלייק – מארק צוקרברג ואשתו פריסליה צ'אן עומדים להפוך לראשונה להורים צעירים וטריים, שיהיה במזל!

כן אתם קוראים נכון. גם לו מותר, מייסד פייסבוק מארק צוקרברג הופך להיות לאב בפעם הראשונה בחייו, איפה הוא ואשתו הכריזו את ההודעה המרגש בדבר ההיריון המדובר – יש לכם ניחוש אחד.

נכון, בפייסבוק כמובן. מארק צוקרברג (31) הודיע בפוסט מרגש במיוחד בעמוד הפייסבוק שלו על כך שהוא ואשתו פריסילה צ'אן (30) עומדים להפוך להורים בפעם הראשונה בחייהם, לתינוקת קטנה (כן, זו בת).

Mark-Zuckerberg-And-Pricilla-Chan-Married-pics-27

"לפריסילה ולי יש חדשות מרגשות. אנחנו מצפים לבת. זה יהיה פרק חדש בחיים שלנו. אנחנו כבר ברי מזל כי קיבלנו את ההזדמנות לגעת באנשים מסביב לעולם. עכשיו נתמקד בלהפוך את העולם להרבה יותר טוב, בשביל הילדה שלנו והדור הבא שיגדל,  אנחנו כבר לא יכולים לחכות לקבל אותה לעולם, נחשוף יותר פרטים בקרוב כשהיא תהיה מוכנה לצאת ולפגוש את כולם", כותב צוקרברג.

393430501000100650883no

עוד חושף צוקרברג כי במשך מספר שנים הוא ואשתו ניסו להביא ילד משותף לעולם, אולם נתקלו בקשיים רבים. בין היתר, אשתו צ'אן עברה 3 הפלות לא קשות. הוא מוסיף ואומר שהוא יודע שזוגות רבים יעדיפו שלא לחשוף את עניין ההפלות, מקנאה לפרטיותם, אך למרות שהוא שמע מחברים רבים שחוו חוויה דומה אותה העדיפו להדחיק ולהעלים, הוא ואשתו בחרו שכן לשתף ולחשוף את המידע הרגיש, בכך הוא מקווה לעודד הורים אחרים שימשיכו להיאבק בקשיים במטרה להביא ילד לעולם.

להזכירכם, בחודש מאי 2012 נישאו הזוג בטקס שקט במיוחד בחצר ביתם האחורית.

שיהיה מזל טוב!

620434201005100650925no

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן