טרגדיה: ישראלית קפצה אל מותה מבית מלון

Woman-in-depression

ל' שאובחנה כדו-קוטבית וסבלה ממחלת המאניה דיפרסיה, קפצה אל מותה אמש (רביעי) בשעות הצהריים מבית מלון, במספר סרטונים שהוצפו ברשת ניתן לראות כי היא נפלה היישר אל מותה, כל הפרטים.

טרגדיה: ישראלית התאבדה אמש (רביעי) בצהריי היום, ברחבי הרשת והרשתות החברתיות פורסמו 3 סרטונים שמתעדים את רגעי המוות, מהסרטונים ניתן להבין כי אמנם ל' ניסתה להתאבד, אך היא החליקה מהמרפסת. ל' ניסתה לעורר מודעות למחלה ממנה סבלה, מאניה דיפרסיה שהיא הפרעה אישיותית בה החולה סובל משינויים קיצוניים במצבי הרוח שלו, ללא נסיבות מיוחדות. בזמני התקף, משתנים מצבי הרוח של החולה בין מאניה – מצב רוח מרומם באופן קיצוני, לבין דיפרסיה – דיכאון קיצוני.

nnn

את הפוסט הבא פירסמה ל' בעמוד הפייסבוק שלה במטרה לעורר מודעות למחלתה: "טריגר הפרעות נפש: אני מלכת היופי, כן אני הכי יפה בעולם. כל הבחורים רוצים אותי. בא לי ללמוד רפואה אני הכי חכמה מי יכול עלי?! או שבעצם אני יכולה לנתח מוח. בטח זה קטן עלי. בא לי לעשות קניותתתת אבל לא סתם קניות:נכנסת לחנות ופשוט לוקחת הכל בלי למדוד סתם ככה כי בא לי. אני עשירה יש לי הרבה כסף. לא רוצה לישון, החיים יפים מדי צריך לנצל אותם. אז אני יוצאת למסיבה הכל חדש כמובן ובא לי לשתות בלי הכרה וגם סמים. כן בעצם מה רע? ובא לי להמשיך ככה כל החיים.. כולם כל כך יפים ומחייכים אלי.. גן עדן עלי אדמות.. העולם פשוט מושלם!

ואז בלי ידיעה מוקדמת באה התהום העמוקה, שסוחבת ושואבת אותי עמוק פנימה למקומות הכי אפלים. לייאוש, לבדידות עמוקה. איך אראה את עצמי שוב ברחוב?! שוקעת עמוק עמוק במיטה וכל משאלת לבי שיגיע המוות בקרוב. הזכרונות היפים כלא היו, אני בבור ללא תחתית. בלי רגשות, בלי זכרונות, בלי אהבה, בלי עצב או שמחה פשוט חיה- אך מפנים כל כך מתה.

אז גם אני נחשפתי..מוקדש לכל המתמודדים עם מניה דיפרסיה. מוזמנים לשתף על מנת שיותר אנשים יהיו מודעים ויבינו את המחלה."

יהי זכרה ברוך.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן