פרזנטורית למופת: הג'וב החדש של רוני דלומי

2

בימים אלו היא עסוקה באלבום חדש, היא כבשה את מצעדי הפזמונים בתחנות הרדיו פעמים רבות, וגם נמצאת על תקן מנחה בתכנית "בית הספר למוזיקה", אבל כנראה שזה לא מספיק לה, כי ממש בימים אלו היא קוטפת קמפיין חדש ונוצץ בטלוויזיה, רוני דלומי- כמובן.

רק לפני שבוע דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון על הצילומים לתכנית המוזיקלית לכשרונות צעירים "בית הספר למוזיקה", בה משתתפת דלומי כשופטת חדשה, שרית חדד ורוני דלומי מצטרפות למורים הוותיקים יהורם גאון, קרן פלס וצביקה הדר וביחד ירכיבו צוות השופטים את "בית הספר למוזיקה", בצילומי העונה הנוכחית.

אבל מסתבר שלדלומי זה לא מספיק, כי בימים אלו היא צפויה להיות הפרזנטורית של מותג הסבון "נקה 7", שהחליט לגייס את דלומי, כוכבת הילדים הגדולה, והשופטת הצעירה להיות הפרזנטורית הרשמית של המותג, כשהיא צפויה להופיע כבר בקרוב על פרסומות בטלויזיה, באנרים, פרסומות ברחבי האינטרנט וכמובן שלטי חוצות.

דלומי הצעירה רק בת 23, את ראשית דרכה המוזיקלית החלה דלומי בעונה השביעית של התכנית "כוכב נולד" שם גם זכתה במקום הראשון בשנת 2009, מאז הספיקה דלומי להוציא 3 אלבומים, להשתתף במחזמר "המצעד", "פיטר פן", ו"צלילי המוזיקה", ואפילו להשתתף בסדרות טלוויזיה כמו "אופוריה" ו"גאליס".

יפה לה.

1

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן