אסי עזר מכחיש: "לכל מי ששאל אני לא עוזב את הכוכב הבא"

אמש דיווחנו כי אסי עזר, מנחה תוכניות הריאליטי "האח הגדול" ו"הכוכב הבא" המשודרות בפריים טיים של ערוץ 22, יאלץ לוותר על אחת מהן, סביר להניח שעל "הכוכב הבא", עתה מכחיש עזר את העזיבה: "מחכה בקוצר רוח לעונה השלישית, להציק לרותם סלע מאחורי הקלעים", כותב עזר.

אתמול (ראשון) דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון שאסי עזר ייאלץ לוותר על אחת מהתכניות אותם הוא מנחה, סביר להניח שעל הנחיית "הכוכב הבא". הסיבה העיקרית בגינה נאלץ לעזוב המנחה, היא העובדה שבלוח השידורים החדש של הזכיינית "קשת", גם "הכוכב הבא" וגם "האח הגדול" משובצות במשבצת זמן זהה.

11376320_845764805500209_1092312072_n

היום (שני) דוחה עזר את כל הטענות והשמועות על עזיבתו את התכנית "הכוכב הבא", "לכל מי ששאל, התעניין, או סתם סקרן, אני לא עוזב את הכוכב הבא, מחכה בקוצר רוח לעונה השלישית, להציק לרותם סלע מאחורי הקלעים, לפלרטט עם מוקי על הבמה ובעיקר למצוא את הנדב גדג' הבא", כותב אסי עזר.

בימים אלו מתדיינים בזכיינית ערוץ 22 מה ניתן לעשות בנידון, אולם נכון לרגע כתיבת הכתבה, נראה כי עזר ייאלץ לעשות בחירה גורלית וכואבת בין האם להמשיך להנחות את "האח הגדול" לצידו של ארז טל, או האם להנחות את "הכוכב הבא" לצידה של רותם סלע. היות ומדובר בלוח שידורים צפוף במיוחד, לא נראה פתרון אחר באופק.

3
במי הוא יבחר? הכוכב הבא או האח הגדול?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן