איילן גולן לבלוגר הרכילות: "לטעות זו חולשה אנושית ולמחול מעלה אלוהית"

24_eyal_golan3_21_VOD_c

הפרשה שלא הייתה גרמה לאיומי תביעות שהפכו לסולחה בפייסבוק בין בלוגר הרכילות יוליאן לוינסון שמפרסם פוסט במסגרתו הוא מבקש סליחה ומצהיר על אהבתו לאייל גולן, גולן בתגובה מפרסם גם הוא פוסט שבו הוא מציין כי ברוח הימים הנוראים ההתנצלות מתקבלת, מזל שתשעה באב היום?

ביום רביעי האחרון פרסמנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון קליפ בו רואים את בלוגר הרכילות יוליאן לוינסון תופס את אייל גולן בדרך למעלית בחדר הכושר בו גולן מתאמן ברחובות ומנסה לקבל תגובות על פרשת ההאזנות הסתר של גולן . "יש לך מושג מי מאזין לך?" שאל הבלוגר. בהמשך גולן תקף ואמר "אני אבעט לך בראש".

מאז הפרשה הספיקה להתפתח והתברר כי גורמים במשטרה הוכיחו כי גולן לא נפל קורבן לעבירה וכי לא הותקנו מכשירי האזנת סתר בביתו של אייל גולן, בניגוד גורף לתלונתו במשטרה, עוד מתברר כי לתלונתו אין שחר, וכל המידע אותו ראה גולן היה זיוף.

 

‎Posted by ‎עומרי חיון‎ on‎ יום רביעי 22 יולי 2015

צילום: יוליאן לוינסון, סטטוס אקספרס

מאז, הספיק בלוגר הרכילות יוליאן לוינסון לפרסם פוסט התנצלות בעמוד הפייסבוק שלו והוא לא שוכח גם לציין את אהבתו (?) לאייל גולן: "חברים יקרים שבוע טוב. בשבוע שעבר פורסם בכלי התקשורת סרטון פפארצי נוסף שלי שצילמתי את אייל גולן. יצא לי לחשוב ולעשות חשבון נפש קצר עם עצמי והבנתי שהגבול המוסרי והאנושי נחצה. בנוסף בתוכנית ״הצינור״ צורף ושורבב לאותו סרטון קטע נוסף מהעבר שבו צלמתי את רוסלנה בת זוגתו ואם בנו. לא אחזור על הדברים שנאמרו חלילה. מתבייש בסרטון זה ובהתנהגותי עוד יותר… בימים אלו אייל עובר תקופה לא קלה. (כולנו עוברים תקופות קשות ומשברים שונים בחיים) הפעם הייתי צריך לחשוב פעמיים ולא להתלהט ״מעוד אייטם״. מודה בטעות, ומבקש סליחה. ולסיכום גם אני אוהב את אייל גולן".

ולסיכום, גם אני אוהב את אייל גולן, הפוסט של יוליאן לוינסון
ולסיכום גם אני אוהב את אייל גולן, הפוסט של יוליאן לוינסון.

לפני שעה קלה, גם אייל גולן החליט לפרסם פוסט במסגרתו הוא דאג לציין שההתנצלות מתקבלת: "חברים וחברות יקרים. אתמול פרסם הבלוגר יוליאן התנצלות כלפיי וכלפי רוסלנה. אביהו מדינה כתב לי את אחד השירים היפים שלי "בין הטוב והרע" ואחד המשפטים בשיר אומר "לטעות זו חולשה אנושית ולמחול מעלה אלוהית" אז ברוח תשעה באב והימים הנוראים אני סולח לו ומקווה שדברים מהסוג הזה לא יחזרו בעתיד".

ההתנצלות מתקבלת, גולן.
ההתנצלות מתקבלת, גולן.

אחרי ההתנצחות בין לוינסון לגולן צוות הפורטל דווקא נזכר בשיר "כמה אהבה" של קובי פרץ.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן