מתקרבת לדת: שני אלון מבקרת בכותל המערבי בירושלים ביום הולדתה

שני אלון שחגגה אתמול (שלישי) 29 אביבים, מודה למשפחה, לחברים ולבעלה, ונראית קרובה מתמיד לדת, "תודה מיוחדת לבעלי רונן שתמיד היה שם פירגן תמך ובעיקר גרם לי להתאהב בו כל יום מחדש, ידעת לאן לקחת אותי ביום הולדת- ירושלים. העיר שהכי מרגשת אותי ומקרבת אותי לאמונה החזקה ששוכנת בי", כותבת אלון.

שני אלון חגגה אתמול (שלישי) יום הולדת 29 שנים, זו הייתה הזדמנות מצויינת עבורה להודות למשפחה, לחברים הקרובים, לבעלה ואפילו לאלוהים, על הקרבה לדת ועל הביקור בכותל המערבי בירושלים, ביום ההולדת. אלון קיבלה מאות ברכות על עמוד הפייסבוק שלה, בין היתר גם מחבריה ל"מירוץ למיליון".

יוכי אופליאון כתבה על אלון: "לא קיימים עוד אנשים כמוך, נטולת אינטרס, נטולת רוע, לב ענק שיודע רק נתינה מהי", גם מאירי שמש, יוצא המירוץ למיליון הוסיף וכתב: "לבנאדם עם לב כמו שלך מגיע הכל ומכל טוב. תישארי מי שאת כי האישיות שלך כובשת כל אחד, מאחל לך שתמשיכי בדרך המופלאה שאת עוברת, שתמשיכי לחוות, לכבוש, להגשים ולשאוף. שלעולם לא תפסיקי לחייך ולצחוק, מאחל לנו עוד המון שנים של חברות אוהב".

כך כתבה שני אלון בעמוד הפייסבוק שלה:

"תודה ענקית לכולכם, ריגשתם אותי מאוד. הוצפתי ביום ההולדת באלפי ברכות מרגשות מהמשפחה היקרה שלי, החברים האהובים שלי ואנשים יקרים שמתחילת דרכי במירוץ ועד עכשיו מפרגנים ומברכים בכל הזדמנות, משקיעים עם ברכה מרגשת סרטונים מרגשים ובעיקר המון אהבה. זה הרגע לומר שזה ממש לא מובן מאליו ואני מודה לבורא עולם ולכולכם על כל האהבה הענקית שאני מקבלת,
אני אוהבת אתכם מאוד ומעריכה זאת מעמקי ליבי. מי ייתן וכל הברכות שבעולם יתקבלו במרומי השמיים עבור כולנו, ותמיד נהיה סובבים אהבת חינם וחיוכים בחיינו.
תודה ענקית למשפחה האהובה שלי ולחברים המדהימים בהם בורכתי וזכיתי
ותודה מיוחדת לבעלי רונן שתמיד אבל תמיד לאורך כל המסע שעברנו בשנה האחרון תמיד היה שם פירגן תמך ובעיקר גרם לי להתאהב בו כל יום מחדש- תודה על מי שאתה, ידעת לאן לקחת אותי ביום הולדת- ירושלים. העיר שהכי מרגשת אותי ומקרבת אותי לאמונה החזקה ששוכנת בי. אני מאושרת בחלקי, ואומרת שוב תודה על יום שהפציץ את ליבי באהבה אינסופית, אוהבת".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן