הריונית ודוגמנית: יאנה יוסף מקבלת קמפיין חדש

צילום  יניב אדרי  (5)

רק לפני מספר ימים הציגו כל אתרי הרכילות את הבטן הבולטת של יאנה יוסף, יוצאת "האח הגדול" לשעבר, מסתבר שהבטן הבולטת השתלמה – כי יאנה קוטפת לעצמה ג'וב נחשק במיוחד, כזה שלא ישכחו בקרוב, כל הפרטים.

בחודש השביעי להריונה, מקבלת היום (שלישי) יאנה יוסף, יוצאת "האח הגדול" לשעבר את תפקיד הפרזנטורית החדשה של מותג אופנת ההריוני "רמי לי". רשת האופנה לבגדי היריון בחרה בשחקנית ודוגמנית יאנה יוסף לפרזנטורית אשר תוביל את עונת החורף הקרובה בצילומי קמפיין ייחודי במסגרתו יציגו את הטרנדים המובילים של הרשת . הקמפיין יעלה בפרישת מדיה רחבה, במסגרתה קמפיין ברשתות חברתיות, אינטרנט, מודעות בעיתונות ומגזינים נבחרים. יוסף הצטלמה לקמפיין כפרזנטורית של חברת התכשיטים יעקובוב דיאמונד קוטור.

צילום: דודי חסון
צילום: דודי חסון

יוסף צפויה להחליף את הפרזנטורית הקודמת, ליאל דניר, וכעת היא צפויה להיכנס אל הרשימה הארוכה של מפורסמות שאיישו בעבר את התפקיד הזה, כמו גאלה קוגן ואילנית לוי.

צילום: דודי חסון
צילום: דודי חסון

לדברי רועי מזרחי, מנכ"ל החברה: "הבחירה ביאנה יוסף הייתה מהלך טבעי ומתאים להליך המיתוג המשמעותי שעוברת הרשת בשנה האחרונה. רמי לי הוא מותג אופנת היריון שמכוון לנשים שמבינות בסטייל, בטרנד ולא מרגישות שונות מכל תקופה אחרת בחייהן. יאנה יוסף מעבירה את ערכי המותג בצורה מושלמת ומביאה עימה טון ושיק מתבקשים".

צילום: יניב אדרי
צילום: יניב אדרי
צילום: אור גפן
צילום: אור גפן

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן