לא נפרדו אף פעם: איציק זוהר ונטלי עטיה מתנשקים בשידור חי

11717169_10207188160164955_513181005_n

אמש (שני) התפרסמה בכלי התקשורת ידיעה בדבר הפרידה המהירה במיוחד של איציק זוהר ונטלי עטיה, אלא שבתכנית היום הספיקו להגיב הזוג לידיעה המדוברת, "אנחנו ביחד, לא נפרדנו אף פעם" טענה נטלי עטיה.  מישהו אמר קאמבק? או שהם מעולם לא נפרדו.

היום בתכנית "עולם הזוהר" שמשודרת בערוץ 24 במהלך ראיון עם טהוניה רובל, יוצאת "האח הגדול" גם כן, דיבר איציק זוהר על הידיעות בדבר הפרידה בינו ובין נטלי עטיה, ואישר סופית שמדובר בסך הכל בוויכוח בינו לבין עטיה, עליו הם הצליחו להתגבר, "אני אתן לאהובה שלי לענות קודם כל, לגבי הפרידה" – אמר בתכנית זוהר, נטלי עטיה אמרה כך  "אנחנו מפויסים, הכל בסדר איתנו, אנחנו לא יכולים להיתמם, היינו ביחד בבית האח הגדול, וחשפנו את הקרביים שלנו בחוץ, ואין לנו עניין ורצון להמשיך ולשים את הקרביים בחוץ, אי אפשר להיתמם, וכולם רוצים לדעת מה קורה. אני מאוד מאוד רוצה לשמור את החיים הפרטיים שלנו כפרטיים, את הזוגיות וכמובן את המשפחות שלנו, לא נפרדנו אף פעם, אנחנו עברנו הרבה, כל אחד היה צריך את הזמן שלו קצת לבד, להבין מה קורה, אנחנו ביחד, לא נפרדנו אף פעם, הקשר שלי ושל איציק הוא קשר שכבר התחיל לפני 20 שנה, אני תמיד אהבתי את איציק, איציק תמיד אהב אותי".

11666079_822515974522453_2748946193880810290_n

איציק זוהר הגיב ואמר "אי אפשר להיתמם ולחשוב שאנחנו יכולים להסתיר משהו ממישהו, אנחנו חלק מהעולם הזה, וכמו שראו באח הגדול, אי אפשר לפתח זוגיות ולהגיד אנחנו רוצים את הפרטיות שלנו, את הריבים, הדביקות שיש בנינו, אנחנו משאירים אותם רק לאהובים שלנו, מעבר לזה קחו הכל, אנחנו בחרנו לפתח זוגיות ולנהל אותה בתכנית טלוויזיה, בבית האח הגדול".

צפו בקטע מתוך התכנית המלאה:

Posted by ‎עומרי חיון‎ on Tuesday, July 7, 2015

 

להזכירכם אמש סיפק זוהר בתכניתו תגובה לעניין הפרידה לאמירה בוזגלו שהגישה לצידו את התכנית, שפנתה אליו ושאלה אותו "האם הוא מודע לדיבורים בעניינו מחוץ לכותלי האולפן" וביקשה לאמת את הידיעה בדבר הפרידה מול זוהר. זוהר "הופתע" מהעניין אולם הגיב בזריזות:

"כתוב שנפרדנו? כי אני מקבל פה המון הודעות. כמו שראית אנחנו מסתמסים. אני רוצה להגיד: כמו בכל זוגיות גם לנו יש משברים. יכול להיות שנצלח אותם ואולי לא. אבל היא האהבה שלי ואני מאוד אוהב אותה. אנחנו נישאר חברים".

"נכון אמרתי לך שהלב שלי שבור מקודם? (אומר לאמירה). בחרנו להיות חלק מהמשחק הזה, נכון? אז לא יכול להיות שכשנהיה ביחד נשתף פעולה וכשאנחנו לא אז נסתיר. אנחנו הולכים עם זה עד הסוף. יש משבר כרגע. כתבו שאנחנו פחות מחודש, אבל אנחנו חודשיים יחד! סופרים גם את האח הגדול במניין הימים, אני יודע שמאוד פקפקו בנו וזה לא אמיתי ותקשורתי, אבל אני אומר את זה למצלמה: אני מאוד מאוד אוהב אותה. שכולם ידעו גם אם לא יהיה לזה עתיד, זה לגמרי ממקום של אהבה".

BB_VIP_2_190515_10itzik_natali_kiss_WIDE_i

לא פרידה ולא נעליים?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן