משבר בזוגיות? איציק זוהר ונטלי עטיה מגיבים לאקסית

BB_VIP2_160615_2200_itzik_sit_WIDE_c

אתמול (יום ראשון) דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון שלי אהרונוב (טל) בת זוגו לשעבר של איציק זוהר, יוצא עונת ה-VIP האחרונה של "האח הגדול" מתארת מציאות קשה מאוד של חובות ואי תשלום מזונות, איציק זוהר לא נשאר חייב ובחר להגיב לה בתכנית החדשה שלו, ולומר את אשר ליבו יחד עם הבת זוג החדשה נטלי עטיה.

ביום ראשון האחרון דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון כי בימים אלו בדיוק כשאיציק זוהר מנסה לתחזק זוגיות עם האקסית מהעבר, נטלי עטיה מספרת האקסית של זוהר, לי אהרונוב (טל) בראיון עימה חשפה כי היא שקועה עמוק בחובות, לטענתה באשמתו ובוחרת לחשוף הכל.

11720141_10207169657182392_57084880_n

לי אהרונוב (34) סיפרה באותו ראיון שאיציק זוהר חייב לה בסביבות ה-200 אלף שקל, על דירות ששכרו יחדיו כשהיו זוג ולא שילמו עליהם עד עתה. עוד נכתב בכתבה כי לטענתה זוהר הכניס אותה לחובות מול השוק האפור, בנקים, עירייה וחשמל. מלבד זאת, סיפרה אהרונוב כי זוהר מסרב לשלם לה דמי מזונות, והיא נאלצת להתמודד עם עבריינים מהשוק האפור. היא תיראה גם מצב קשה בו היא כאמא לארבעה ילדים, לא מצליחה לשרוד ונמצאת בחובות יומיים. עוד נכתב כי זוהר הציע לה להכריז פשיטת רגל, אך היא מסרבת. בימים אלו מתכננת אהרונוב להגיש נגדו תביעה ולתבוע אותו עבור דמי המזונות שלא שילם.

BB_VIP_2_190515_10itzik_natali_kiss_WIDE_i

אלא שכאן הרומן בין האקסים לא מסתיים, ואיציק זוהר שהנחה אתמול את התכנית "עולם הזוהר" בערוץ 24 ביחד עם בת זוגו נטלי עטיה, סיפר שהוא מאוד נפגע מדבריה של אהרונוב, זוהר טען כי עוברים עליו ימים מאוד קשים, ושנטלי עטיה עוזרת לו מאוד עם הטיפול והדאגה לילדים. מקורבים לפורטל עומרי חיון סיפרו לאתר כי זוהר לא ציפה שאהרונוב תדבר ככה עליו ותבחר להוציא דברים לעיתונות, הוא ועורכי הדין שלו מאוד כועסים, היות והדברים שנאמרו בראיון לא עברו דרך צינורות בית המשפט כדי לעבור אימות, והם נאמרו בריש גליי. כל זה היה עד אתמול, דיווחים לפורטל עומרי חיון מספרים לנו כי נכון לעת עתה נטלי עטיה ואיציק זוהר נפרדו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן