מה עשו שני אלון ושי אטון ביחד בפולין?

שני אלון, שנבחרה להנחות את התכנית "החופשה המושלמת", מארחת מדי פרק בתכנית מתמודד מהעונה האחרונה של "המירוץ למיליון", הפעם זה היה שי אטון (התאום והחצי השני של עדי אטון) אז איפה הם ביקרו, ומה יש להם לספר? כל הפרטים.

כפי שכבר דיווחנו לכם בעבר בתקופה הקרובה צפויה שני אלון להמשיך להופיע על המסכים של כולנו, והפעם בערוץ 2. הזכיינית "רשת" בחרה באלון כמנחה בתכנית "החופשה המושלמת", מדובר תכנית טיולים אינטראקטיבית בה הגולשים מהבית נותנים לאלון טיפים פרקטיים ביעדים קסומים היכן לבקר בעולם ומה אסור לה לפספס ביעדים אליהם היא מגיבה. מדי פרק שני בוחרת מתמודד אחר שהיה במירוץ למיליון שיתלווה אליה לאותה הרפתקאה.

בדיוק לפני מספר ימים חזרה אלון מביקור בפולין ביחד עם שי אטון ("המירוץ למליון") במסגרת צילומי התכנית, תפסנו את אלון לשמוע איך היה להם.

שני מספרת לצוות פורטל עומרי חיון שפולין הייתה מפתיעה בהחלט, "בגיל 18 הייתי שם במסע לפולין ונורא חששתי להגיע שוב לקרקוב, היה לי קשה במסע בגיל 18 אך ללא ספק אחרי שהתבגרתי זה הרגיש לי כמו סגירת מעגל להיות שם בחופשה ליהנות ולראות את קרקוב באור אחר וללא ספק התחושה העיקרית שליוותה אותי היא הניצחון שליו כיהודים שאנחנו ממשיכים לחיות ונהנים מהחיים".

"בעיני קרקוב מהממת, יש שם חיי תרבות מטורפים, בין היתר אני ושי היינו בפסטיבל היהודי והיה מדהים לראות אותו, מדובר עיר מלאה במוזיקה ומלאה צעירים, לא יכלתי למצוא שותף טוב יותר משי לטיול הזה, הוא פשוט מקסים דאג לי מלא (אני בהריון בכל זאת) ובכלל איש שכיף נורא להיות בחברתו ללא ספק כל מי שהלכתי איתו (למעט אלכסה דול) היה כיף אמיתי והרגיש כחופשה" אסכם ואומר שהיה להיט אני נהנית מתפקיד ההנחיה ומרגישה שאני מביאה את עצמי, וזה הכי חשוב". מסכמת אלון.

למי שכבר הספיק לשכוח לפני חודש דיווחנו לכם כאן בפורטל על קרב החתולות בין שני אלון לאלכסה דול שקרה במהלך צילומי התוכנית "החופשה המושלמת", ועל מריבה הקולנית שפרצה בין השתיים על רקע לבישת בגדי ים מול המצלמות, שני סירבה לשתף פעולה בעוד אלכסה התלהבה מהרעיון, נכתב במדורי הרכילות, אלון הגיבה על הכתוב ולא נשארה חייבת: "המריבה ממש לא פרצה על רקע לבישת בגדי הים. אפילו מצחיק אותי לרשום זאת ואף מגוחך ביותר, הרי אני בטוחה בעצמי במי שאני ובאיך שאני נראית ועוד ליד בחורה כמוך שהכל כל כך fake!!!! המריבה פרצה באמצע ארוחת צהריים פשוטה שבה הרוע שלך לא הצליח להשמר בפנים ופשוט החלטת לומר כמה את לא מפרגנת על כך שהוחלט שאני זו שמנחה את החופשה המושלמת, וכמה שאת לא מסוגלת להכיל זאת! ואלה בדיוק היו מילותייך: "לא מסוגלת לפרגן למישהו שקיבל משהו שהיה אמור להיות שלי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן