סערת הפוטושופ: מיכל אנסקי מגיבה לשער המדובר

11402776_448962851948730_130111379299368866_n

תמונה מחמיאה וחטובה למדי של מיכל אנסקי בעיתון "לאישה" עוררה מיד את חשדם של הגולשים והקוראים שטענו שמדובר בעריכה גסה ובפעילות פוטו-שופ בוטה, מיכל אנסקי לא נשארה חייבת והגיבה לטענות כנגדה, כל הפרטים.

ביום ראשון השבוע פורסם במגזין "לאשה", ראיון שער עם הכוכבת מיכל אנסקי, שמופיעה בימים אלו כשופטת בתכנית "מאסטר שף", למרות התכנית שבה משתתפת אנסקי, שמדגימה את כל מה שהפוך לרזון וחיטוב, הופיעה אנסקי על השער כשהיא רזה מדי, וגרמה לגולשים רבים ברחבי הפייסבוק לתהות האם התמונה האמיתית ומה מידת השימוש בפוטושופ בתמונות שלה כפי שפורסמו בעיתון.

עמוד הפייסבוק של עיתון "לאשה" הוצף במאות תגובות ופוסטים שעיקרם הכולל הטענה ש"אין שום קשר בין האישה שעל השער לזו שעל המסך", ושמדובר בעבודת פוטושופ מוצלחת ולא יותר מזה, טענות נוספות אמרו שבתמונת השער אצבעות רגליה השמאליות של אנסקי, חתוכות.

ללא שם

אתמול (רביעי) החליטה מיכל אנסקי לא להישאר חייבת ולהגיב לגולשים:

"אני לא נוטה להתעסק עם התעסקות. בטח שמדובר בהתעסקות באצבעות הרגליים שלי ובקוביות שלי בבטן. אבל החלטתי הפעם להתייחס למהומה סביב עבודת הריטוש לכאורה של השער שלי בלאשה. אז ככה, לא כרתו לי את אצבעות הרגליים. בהתחלה גם לי זה נראה תמוה, אבל אז גיליתי שאני אוחזת ביכולת הפנומנלית של לקפל שלוש אצבעות פנימה בפויינט. תשכחו מאתגר הפופיק ואתגר וקרח – בואו נראה אתכם באתגר אצבעות הרגליים. עשיתי וידאו למפקפקים. כבר מעלה גם אותו.  עבודת הריטוש היחידה, כפי שאתם יכולים לראות, נעשתה על השיער והשמלה. קרן סעד שאחראית עליה, ידועה בידיים עדינות ומקפידה מתוך אידאולוגיה לא לשנות מידות גוף, פנים לרבות אצבעות רגליים. אז הנה התמונות ישר מהמצלמה של רון קדמי. שלכם מיכל."

אנסקי לא הסתפקה כאמור בהבהרה הנ"ל ואף העלתה לעמוד הפייסבוק סרטון בו היא מציגה את "יכולת קיפול האצבעות" שלה וסרטון נוסף מהצילומים עצמם בו נראית בטנה כרזה.

צפו בקליפ:

 

 

מתוך הצילומים

Posted by ‎מיכל אנסקי Michal Ansky‎ on Wednesday, July 1, 2015

הנה גם הוידאו

Posted by ‎מיכל אנסקי Michal Ansky‎ on Wednesday, July 1, 2015

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן