אלרואי כהן פורש מכדורגל, "אני שלם עם ההחלטה וחשוב לי שיידעו שאני לא עושה את זה בעצב ובכאב"

ללא שם

בגיל 26 החליט אלרואי כהן לפרוש מהקריירה שלו בתחום הכדורגל ומעתה להתרכז בניהול הקריירה של אשתו, יוצאת עונת ה-VIP של "האח הגדול", שיר אלמליח. אז למה בדיוק זה קרה? ומה תגובתה של אלמליח בעניין, כל הפרטים.

אלרואי כהן היה נחשב עד לפני מספר שנים לכשרון בולט בתחום הכדורגל, ואף סומן ככזה הצפוי להוביל את נבחרת ישראל. אמש (שלישי) הודיע אלרואי כי בגיל 26 הוא בוחר לפרוש מהתחום.

בחשבון הטוויטר שלו צייץ כהן כך: "אני רוצה להודות לכל מי שפגשתי במהלך הקריירה הקצרה ובעיקר תודה רבה לכם! אני שלם עם ההחלטה וחשוב לי שיידעו שאני לא עושה את זה בעצב ובכאב". כעת, צפוי כהן להתמקד בעיקר בסיוע לניהול הקריירה של אשתו הדוגמנית, שיר אלמליח. "אני מקבל מזה הרבה יותר סיפוק מכל דבר אחר שעשיתי בחיים שלי", טוען כהן.

אשתו, שיר אלמליח כתבה כך בעמוד האינסטגרם שלה: "טוב אז היום הזה הגיע… כן יש בי קצת עצב כי אתה השקעת בכדורגל את כל חייך ומצד שני גם נפגעת המון מהמקצוע, אתה כנראה איש טוב מידי בשביל מקצוע כל כך אכזרי! ואני מאמינה שכשבנאדם לא שלם עם מה שהוא עושה ועצוב לו הוא צריך להמשיך הלאה, ותמכתי בך בזמן הכדורגל וכמובן שאתמוך גם עכשיו! אני שמחה שאתה איתי ושיש לי אותך! שמחה שיצאנו לעוד פרק של עשייה משותפת בחיים ומקווה שנצליח! כי רק שרוצים משהו מהלב הוא מגיע! ואני מרגישה שאתה רוצה בהצלחתי יותר מכל דבר אחר! אוהבת אותך ומעריכה אותך על מי שאתה".

ShowImage

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן