נותר בידיים ריקות: מושיק עפיה לא יקבל את הג'יפ בו זכה בגמר האח הגדול VIP

456

רכב היוקרה בו זכה הזמר המפורסם מושיק עפיה בגמר ה-VIP של "האח הגדול", לא יעבור אליו בשלב זה, עקב החובות שיש לעפיה בסך של מעל 1.8 מיליון שקל.

רכב היוקרה בו זכה עפיה בתכנית "האח הגדול" לא יעבור אליו בקרוב, כך קבע בית המשפט המחוזי מרכז לבקשת המנהל המיוחד של עפיה בתיק פשיטת הרגל שלו. מדובר בג'יפ ששוויו הוא מעל ל- 300 אלף שקל.

בשלב זה מדובר בצו זמני בלבד המונע מעפיה לקבל את הרכב בו זכה ואת כל הכספים להם הוא זכאי במסגרת השתתפותו בתכנית.

לפני שבועיים דיווחנו לכם כאן באתר כי בדיוק כשציפה הזמר המפורסם מושיק עפיה (39) שזכייתו בעונת ה-VIP של "האח הגדול" תציל אותו מהחובות הכלכליים הרבים שיש לו ואולי אפילו תחזיר אותו לאור הזרקורים כזמר מזרחי מפורסם, נראה שהכל מסתבך ואת מאה אלף השקלים שמעריכים שהיה אמור עפיה לקבל לאור השתתפותו בתכנית, צפויים ללכת לתשלום לעיקולים שיש לו. עפיה סבוך בחובות רבים של כ-2 מיליון שקלים והוא נמצא תחת צו כונס נכסים. נגד עפיה יש כרגע צו עיכוב יציאה מהארץ, וחשבונו נחשב למוגבל באמצעים כשהוא יכול להשתמש במזומן בלבד.

בתחילת חודש יוני הוגשה לבית המשפט בקשה במסגרתה נתבקשו השופטים לאשר מניעת העברת כספים לזמר עפיה או לכל גורם אחר המייצג אותו, בית המשפט נעתר לבקשה וקיבל אותה.

לפני כשנה נכנס עפיה לפשיטת רגל בעקבות קריסה כלכלית שלו כך אמר מושיק בתעודת הזהות שלו לפני כניסתו לבית האח הגדול: "הייתי קונה כמעט כל מה שאני רוצה, הייתי מחליף כל ארבעה-חמישה חודשים רכב. קניתי כל מה שרציתי – יהלומים, תכשיטים, דירות, ריהוט, לא הייתי עושה חשבון לכלום. הייתי יורד עם חברים לאילת והייתי משלם את הכל. ככה נגמר הכסף. הקריירה לא תמיד בשיא, אתה מוצא את עצמך בתקופה פחות טובה, סוג של מערבולת. אני אחד כזה שלא שומר כסף בצד. לאט לאט אתה מתחיל להילחץ. אתה מתחיל להבין את המציאות. מתחיל להבין את החיים האמיתיים".

צילום: אור גפן
צילום: אור גפן
צילום: אור גפן
צילום: אור גפן

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן