צפו: פריס הילטון בפאניקה במטוס שמתרסק

parriiiuuuhil_3_g

פריס הילטון חשבה שהיא על טיסה רגילה לחלוטין לדובאי, אבל בדיוק כשהמטוס החל להתרסק ולאבד כיוון, וצוות הטייסים והדיילות החל לצעוק, הילטון איבדה את זה לחלוטין, והייתה בטוחה שהיא מתרסקת אל מותה, צפו במתיחה שעברה את גבול הטעם הטוב.

הילטון הוזמנה לדובאי לכבוד השקה חגיגית של מלון יוקרתי חדש, ההזמנה כללה גם טיסת סיור ברחבי העיר, אבל להפתעה הזו הילטון לחלוטין לא ציפתה, תוכנית המתיחות "Ramez In Control" של של הקומיקאי המצרי ראמז גאלאל, החליטה לקחת את הילטון לטיסה שאותה היא לא תשכח בחיים שלה.

3ללא שם

דקות בודדות אחרי שהמטוס המריא, הודיע צוות הטיסה כי הוא איבד לחלוטין את השליטה על המטוס וזה רק עניין של זמן עד שהמטוס יתרסק. כדי להגביר את האמינות של הסיפור, החלו הטייסים לבצע מעברים חדים ותמרונים באוויר כדי שהילטון תאמין באמת לסיפור. אותה התרסקות מזוייפת ארכה דקות ארוכות ובאותם רגעים ניתן היה לראות את הילטון מבוהלת מתמיד, היסטרית בוכה ולא יודעת מה לעשות. הנוסעים מסביב שיתפו פעולה לחלוטין ודאגו לצווח ולבכות גם כן, הכל בכדי שהילטון תאמין שסופה קרב מתמיד.

1ללא שם

"מה הולך כאן? למה אנחנו לא נוחתים", יבבה הילטון מבוהלת מתמיד, בניסיון להבין מה מתרחש בדיוק במטוס, באותו השלב בדיוק, צוות המטוס החל לבקש מהנוסעים לקפוץ מהמטוס, כדי להציל את חייהם.

אחרי דקות ארוכות של סבל, נחת המטוס השלום, ולהילטון התברר שהכל מתיחה, הילטון הודתה שמעולם לא עברה מתיחה כה מטורפת. מתיחה דומה הייתה כבר לא מזמן, כאשר רשת MBC החליטה למתוח את השחקנית המצרייה לוסי, שגם כן הוזמנה לדובאי, בדיוק כמו הילטון, כדי לכבד בנוכחותה חנוכת מלון חדש,

ללא שם

 

 

צפו במתיחה:

https://www.youtube.com/watch?v=Z3h2umIKrfE

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן