השקר של הפקת "מאסטר שף" בניגוד לתקנון הריאליטי? השף אייל גרש עבר שלב למרות היותו שף

ayal_c

חשיפה: בפרק הראשון של העונה החדשה של "מאסטר שף" 5 ששודרה ב"קשת" הציג המתמודד אייל גרש מנות אותם הוא בישל, וזכה לעבור הלאה ולקבל סינר "מאסטר שף", צוות הפורטל חושף כי המתמודד בתכנית הוא שף לכל דבר אולי בלי תעודת שף רשמית אבל כך עובד ומציג עצמו בפני לקוחות, ונראה כי אסור לו להשתתף בתכנית, כך על פי תקנון התכנית.

אייל שני חשב שהולך להיכנס לאולפן גבר, בחור בן 32, השופטת מיכל אנסקי ראתה גבר שנמצא בדיוק באמצע בין פרס לנורבגיה. רושפלד חשב שמדובר בגבר קמצן, אך בפועל אל האולפן נכנס המתמודד גרש בן ה-42, שמדבר שבדית מגיל 4, "פשוט מדהים שאתה ישראלי", ציננה השופטת אנסקי.

1ללא שם

"האמת היא שנולדתי בישראל ובגיל 4 ההורים שלי קנו לי תקליט של להקת אבבא, והאמת זה היה בשבדית, ובמשך השנים למדתי את השפה הזו", הסיפור הוא שההורים הם בכלל ילידי רומניה והונגריה, אבל "מכיוון שיש לי שמיעה מוזיקלית מפותחת ואני קולט שפות די מהר, זה הצליח לחדור אליי בקלות". מאז ועד היום הייתי בשוודיה בערך  40 פעמים, סיפר גרש לשופטים. למנת האורז הגיש גרש לשופטים אורז עם סלמון, צלפים, שמיר ופטרוזיליה, ולאחר מכן הגיש להם את עוגת הנסיכה השבדית, השופטים התלהבו מאוד מגרש וכמובן העבירו אותו הלאה לשלבים הבאים.

ללא שם

אלא שכאן בדיוק נודע לצוות הפורטל כי גרש הינו שף או ככה לפחות הוא מציג עצמו ביחסי הציבור ובפני לקוחות, לגרש אין אולי תועדה רשמית של שף אבל, "מאסטר שף" לא אמורים לקבל אל התכנית מתמודדים אשר עובדים, עבדו בעבר או מתעסקים בחיי היום יום עם תחום האוכל והבישול, אם כך איך יכול להיות שגרש עבר שלב? אינדקס המסעדות הכולל מעל 5,000 מסעדות מכל הסוגים והמינים, דווקא כן מצא לנכון לשייך אליו את גרש כשף לכל דבר ועניין.

44ללא שם

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן