צפו: בריטני ספירס לא עוברת בידוק בטחוני בנמל התעופה

PAY-Britney-Spears

מה ניסתה בריטני ספירס להבריח על עצמה? זמרת הפופ הבינלאומית ואחת מהנשים היותר בולטות בעולם, רק רצתה לתפוס עוד טיסה רגילה לחלוטין בנמל התעופה שבלוס אנג'לס, אבל לזה היא לא ציפתה – ספירס נאלצה לעבור סריקה בטחונית כל כך הרבה פעמים, עד שכבר לא ידעה היכן לקבור את עצמה, כל הפרטים.

מסתבר שהפעם לא היה שום שירות VIP לכוכבת "היט מי בייבי וואן מור טיים", לאחר שנבדקה שוב ושוב על ידי צוות האבטחה של נמל התעופה.

כאמור נראה שהעובדה שמדובר בזמרת פופ בינלאומית לא עזרה לה הפעם, אחרי שחמש פעמים צפצפה ספירס בבידוק הביטחוני של נמל התעופה שבלוס אנג'לס, ספירס רק תכננה לטוס יחד עם בניה שון וג'יידן, והמאבטחים הצמודים כמובן.

המאבטחים שביקשו מספירס להוריד כל תכשיט, שעון או ציוד אלקטרוני כזה או אחר לפני הבדיקה של הבידוק הביטחוני, הופתעו לגלות שפעם אחר פעם אחר פעם, ספירס לא עוברת את הבדיקה. גם כשהורידה את משקפי השמש שלה, כובע הבוקרים שעל ראשה ואת נעלי העקב הגבוהות שלה, הצפצוף לא חדל, וספירס נאלצה לעבור את מכונת גלאי המתכות שוב ושוב ושוב.

קהל הממתינים לבידוק לא נשאר אדיש, וכמובן שלף מצלמות, ולנו יש את התיעוד להביא לכם. בשלב מסויים, כאשר ספירס לא עברה את הבידוק של המכונה, החליטו המאבטחים של נמל התעופה לעבור לסורק גופני שיסרוק את גופה של ספירס, עד שלבסוף עברה את הבידוק הביטחוני.

 

PAY-Britney-Spears (1)
ידיים למעלה
PAY-Britney-Spears (2)
אתה באמת לא מזהה אותי? זו אני, בריטני
Britney-Spears
איזו השפלה, בורחת

 

צפו בפפראצי

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן