ראיון עם אלדד גל-עד: סיכוי לקאמבק עם קארין? "נבר סיי נבר"

ללא שם

בימים אלו הוא עזב את תל אביב אחרי 8 שנים ועבר לצפון, הוא הצטרף עם אחיו לעסק של השכרת אופני הרים חשמליים ברפטינג נהר הירדן, הוא רוצה רק שקט ומנוחה, הוא מצהיר שאין סיכוי שהוא היה חוזר שוב לבית של האח הגדול ונראה שהוא כבר שלם מהפרידה מבת זוגתו לשעבר קארין זלאיט, ראיון עם אלדד גל-עד.

מה איתך בימים אלו, איך זה להיות שנה אחרי העונה של האח הגדול?
עברה עליי שנה עמוסה, זה לא משהו רגיל, אתה יוצא מבית האח ופתאום כולם מכירים אותך, או לפחות חושבים שמכירים אותך, זה היה עמוס בעיקר ולא קל, אבל אתה יודע איך זה, זה הולך ודועך. כרגע אני מחפש שקט, אחרי שנה עמוסה מאוד.

מה דעתך על עונת ה-VIP האחרונה, צפית?
לא ראיתי יותר מדי. את הקטע הם עשו בכל מקרה, גם מי שלא זכה, כל מתמודד שנכנס הצליח לפרסם את עצמו היטב לתקופה הקרובה.

מה דעתך על האמירות של נירו לוי?
כשאתה נכנס למקום כמו בית האח הגדול אתה לוקח סיכון, נירו אמר מה שהוא חושב שהוא נכון לדעתו, אני לא כך כך מסכים עם הדברים שלו על הקהילה ההומו-סקסואלית.

היית חוזר לבית של האח הגדול?
לא. תמיד כששואלים אותי את השאלה הזו אני עונה שהייתי עושה את זה עוד פעם מחדש, אבל לא הייתי עושה את זה שוב, אני אסביר את עצמי. החוויה נתנה לי המון, אבל לא הייתי נכנס בפעם השנייה. אם הייתי יכול לחזור אחורה בזמן כן הייתי עושה את זה, אבל להיכנס מחדש שוב לא.

ללא שם

במעבר חד, כולנו שמענו על הפרידה מקארין, איך מתמודדים עם זה?
תראה, אם מחשיבים את התקופה של האח הגדול, אז אני וקארין היינו שנה ביחד. אחרי הפרידה מקארין הבנתי שעכשיו אני במקום של קצת שקט, עזבתי את תל אביב ועברתי לצפון, אני בא מגוש קטיף ממקום קטן, הבנתי שהתגעגעתי לזה והייתי חייב לחזור לגינות, לשטח, לטבע, לשמש, לחופש, לאוויר, זה משהו אחר לגמרי. לקום בבוקר ולראות את החרמון מאשר לקום בבוקר ולראות בתים ועוד בתים, בתל אביב גרתי כמעט 8 שנים, אבל אין כמו הבית.

באיזה מקום אתה עכשיו?
אני עכשיו מחפש מנוחה מהשנה הזו.

קאמבק? או אין שום צ'אנס…
נאבר סיי נאבר.

אז מה התכניות לעתיד?
בימים אלו הצטרפתי לאחי לג'וב חדש של השכרת אופני הרים חשמליים ברפטינג נהר הירדן, אני גם זה שמדריך את הטיולים וכולם מוזמנים לבוא.
אני מאוד מקווה להתפתח ולגדול בעבודה הנוכחית שלי. אני חושב שהגיע הזמן להתרכז קצת בעצמי, במשפחה. חזרתי למקורות, לשורשים שלי. אני קרוב לאחייניות שלי סוף סוף, היום בדיוק נולד לי אחיין, אחי ואשתו עברו לצפון כשהייתי באח הגדול והיינו מאוד קרובים, הם היו גרים בתל אביב, והייתי רואה אותם לפחות 3 פעמים בשבוע, וכשהם עברו לצפון, זה היה חסר לי. עכשיו יש לי אותם כל הזמן. אחרי שנה שהם היו רחוקים ממני. אחי הגדול הוא החבר הכי טוב שלי, הייתי רגיל לפגוש את המשפחה הרבה, כשזה הפך לפעם בחודש וזה היה חסר הבנתי שאני חייב לחזור לצפון.

בתור אדם שנתפס עם דעות מוצקות ביותר, מה דעתך על פרשת האומנים וחברת הכנסת מירי רגב?
אני חושב שהשרים נבחרו בשביל לשלוט, ואין שום סיבה שיציגו הצגה על רוצח והצגה שמהללת אותו, ואין שום סיבה לממן תאטרון בחיפה שמארח כנסים של פעילים מהחמאס ומהלל מחבלים, עם כל הכבוד להם העם בחר אותם בבחירות דמוקרטיות והם אלו שאמורים לייצג אותנו. זו דמוקרטיה במהותה. גילה אלמגור עודד קוטלר ושאר יכולים ללכת לחפש.בסך הכל מעניין אותם כסף. גילה אלמגור אומרת שהיא צריכה לכתת רגליה לפרפריה שעושה טובה, שלא תגיע ושלא תקבל את המשכורת עתק שהיא מקבלת. הגיע הזמן שבמדינה הזו ילמדו שאי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה וזה מה שהם עשו עד עכשיו, ולא, זה לא סתימת פיות ולא נעליים, המדינה לא צריכה לממן מישהו שמחבל בה בשום צורה שהיא.

רוצה רק חופש, אלדד גל-עד
רוצה רק לנוח, אלדד גל-עד

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן