סלבס השנה 2011: מהראל סקעת וליהיא גרינר ועד מרגול

בלוג הרכילות של ישראל מדרג את עשרת הסלבס שעשו לנו את שנת 2011 – מרגול, אייל גולן, אלירז שדה, ליהיא גרינר, יונית לוי וכן גם בר רפאלי – מי מקום ראשון? ומי במקום העשירי והדי מביך? סלבס השנה 2011 מתחילים!

מקום עשרי- אלירז שדה: עם או בלי קשר ליחסי אהבה- שנאה שיש לי עם הבחור הוא פשוט מאוס. נכון הוא מוסיף נוף לתעשייה ועם זמן לומד סוף סוף איך לדבר מול מצלמה, אבל עשרים התוכניות שהוא מנחה בערוץ 24 די שרפו אותו.  הגיע הזמן לצאת לפנסיה מוקדמת או לקחת אוויר ולהתרחק מאור הזרקוקים. למרות הכל, מגיע לך את המקום ה-10, הרווחת אותו מהזוגיות הארוכה עם אילנית לוי דרך הפינות ב-24 וגם זה שאתה עדיין קיים. מברוק אתה 10 כלומר מקום 10.

מקום תשיעי – נינט טייב: מה יש לחדש? עשתה קרחת, צבעה לבלונד, החזירה לשחור, עשתה שוב קרחת ומדברים על חתונה. כל שנה אותו הדבר אבל, עדיין אי אפשר להתעלם מנינט טייב שגם אחרי כמעט עשור מאז אותו גמר כוכב נולד היא עדין איתנו, אולי בלי מעריצים אבל אי אפשר לקחת לה את מה שיש לה, ולא מדובר רק ביהודה לוי.

מקום שמיני – טום קשתי: פייר? אתה ממש לא חכם, אבל אתה גם תמים אז קשה באמת לקחת אותך ברצינות. פשוט אפשר לשבת מול המסך וליהנות מהטיפשות שלך ומהקסם שבא יחד עם זה. אין ספק שקשתי הוא אחד הדמיות היותר טובות שפרצו למסך שלנו ומערכת היחסים הבריאה שלו עם אדל היא מראה להרבה מאוד אנשים. אז קח לך את המקום השמיני ושלא תדע מטאומה כן?

מקום שביעי – אייל גולן: איך אתה שורד כל כך הרבה זמן? השנה לא שמענו על קעקוע חדש אבל כן הרמת תוכנית ריאליטי, אומנם פתטית, אבל עדין עם רייטינג יפה ותחרות נאה לכוכב נולד. אז עד שנמצא מורן מזור חדשה אתה עדיין על הגל עם או בלי אילנית לוי, בקיצור אתה מעניין.

מקום שישי – גו'לייטה: אין ספק שזאת השנה שלך. הצלחת להפוך לכוכבת האמיתית של חי בלה לה לנד ונכנסת ללב של המוני אנשים, מהמערכת היחסים עם אביהו שבת, החסר רגשות, והמלחמה שלך על המקום שלך בתחום.  אולי נעלמת קצת לאחרונה אבל עדיין יפה לך מקום שישי בטבלת סיכום השנה. צפי לשנה הבאה – תחתני עם דודו אהרון זה יהיה מהמהם.

מקום חמישי – בר רפאלי – שוב שער, שוב מגזין, שוב ריב עם צלם פפראצ'י ועוד פרידה מליאו. כן, זה בנוהל הרגיל, אבל היא עוקפת את כולם בסיבוב ועל זה מגיע לה מקום חמישי. רפאלי תהיה איתנו גם בשנה הבאה ובזאת שאחריה אבל השנה הזאת היא לא שלה. מפרגנים לך במקום החמישי.

מקום רביעי – הראל סקעת – יצא מהארון, חזר למגירה, ניהל מערכת יחסים עם עידן רול מול כל המדינה, סירב להשתתף בקמפיין של הקהילה הגאה נגד התאבדויות ועדין מעצבן את גל אוחובסקי.  הראל סקעת הוא זמר מוכשר שהצליח השנה לעורר לא פעם כותרות ולהפוך לאחד מהשמות החמים של 2011, למרות הפרידה מעידן רול והשמועות על חזרה אתה מאוד מעניין אותנו.

מקום שלישי – יונית לוי: החתונה שלה נדפקה כי גלעד שליט חזר הביתה סוף סוף, אבל יונית לוי ממשיכה לשדר עסקים כרגיל ולנהל מערכת יחסים צמודה עם עידו רזנבלום. יחד עם הגשת מהדורת יומית בחדשות 2 ושמועות על ילד בדרך שרצות בביצה.  עם או בלי ילד יונית לוי מעניינת אותנו בטירוף.

מקום שני – ליהיא גרינר – בתוך שנה הפכה ליהיא גרינר לאחד מהסלבס הכי מבוקשים בארץ. אולי זה התחיל בגיחוך ואולי זה קצת פתטי, אבל גרינר עשתה לכולם בית ספר והצליחה להישאר בתודעה הציבורית ולהיות מסוקרת כמעט באופן יום יומי בכל מדור רכילות.  היא לא מפספסת אף אירוע מתוקשר ודואגת לעדכן הכל בטוויטר שלה ולאחרונה נודע כי תככב לצד גואל פינטו בתוכנית שתסקר את העונה הרביעית של האח הגדול – אין ספק שהיא על דרך המלך. בהצלחה יא גרינר!

מקום ראשון – מרגלית צנעני (מרגול): את המקום הראשון לוקחת ובגדול הזמרת המלעונית שהסתבכה עם עולם התחתון, והיה נראה כאילו זה הסוף שלה, אבל היא קמה כמו גדולה ורק לאחרונה חזרה להופיע בהופעת בכורה מופצצת אנשים.  אפילו משטרת ישראל, עומר אדם ואסף אטדגי לא יכלו על מרגול.  אולי היא פשעה אבל זמרת נשמה היא תמיד תהיה. הרבה פחדו שהפרשה תרסק את מרגול, אבל עם או בלי כוכב נולד מרגול היא אחת הזמרות אם לא הזמרת הכי מוצלחות ומערכות שיש בארץ. זאת השנה של מרגול והמקום הראשון שייך לה ובגדול!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן