אריאנה מלמד נלחמת בתעשיית הבידור "אייל גולן שר זבל"

10277634_10153147308752529_1919505794268638452_n

אחת הדיירות היותר בולטות בעונת ה-VIP של ה"אח הגדול" אריאנה מלמד, מעלה אמש (רביעי) פוסט נוקב במיוחד בעמוד הפייסבוק שלה בוא היא מאשימה את רני רהב, אייל גולן ומושיק עפיה בשורה של תככים וקומבינות, "שיר אלמליח היא דוגמנית בתחתונים", "אייל גולן  שר זבל", כל הפרטים.

העיתונאית אריאנה מלמדת, הדמות היותר בולטת בחודש האחרון ב"אח הגדול", ממשיכה לשתף את כולנו בכל מה שהיא חושבת בעמוד הפייסבוק שלה, לאחר הפוסט שכתבה על כך שלא זכתה לטיפול רפואי הולם מהפקת האח הגדול ואחרי שלא חסכה מילים גם מהדיירת לשעבר רותם איזק החליטה מלמד שהיא פותחת את הפה של ויוצאת נגד דמויות בולטות שהשתתפו בעונה הנוכחית של האח הגדול בין היתר על הזמר מושיק עפיה, הכדורגלן לשעבר איציק זוהר והדוגמנית שיר אלמליח.

11061270_10154019873768677_3230666452875398900_o

מלמד לא נשארה חייבת גם לדמויות בולטות ואחרות כמו איש יחסי הציבור רני רהב והזמר אייל גולן, "אליטות חדשות" קוראת להם מלמד, ומאשימה אותם ביצירת קומבינות בזו אחר זו, אפילו את ארז טל ואסי עזר עוקצת מלמד בפוסט אותו כתבה, "ככה זה נראה, חברים. ככה זה נראה באמת. בלי מצלמות ונצנצים ודחקות של ארז טל ואסי עזר. אייל גולן שולט ורני רהב מלך ישראל. ברוך בואכם לישראל היפה של 2015", כותבת מלמד.

236853

מלמד העלתה אמש לעמוד הפייסבוק שלה פוסט בו היא כתבה:

"מושיק עפיה שייך לחברת ההפקות של אייל גולן, שאליה שייך גם ירון אילן השדרן, והקומבינה תעבוד יפה בשיר הבא של מושיק. למה שלא תעבוד? איציק זוהר, לא יודעת אם הוא שייך או לא שייך לחברת ההפקות ליאם באיזשהו אופן, אבל כאן יש יחסים הדוקים בין שדרן הספורט והמהמר לשעבר לבין שדרן הספורט החדש (אופירה אסייג – סחטיין על הליהוק) אייל גולן, והחשוד לשעבר בכל-מיני, בואו לא נזכיר מה. אלה מבטיחים לא רק התחככות בימי הולדת ומסיבות אלא סוג של מינוף עסקי ואולי גם פוליטי. הרי השניים כבר שיתפו פעולה במיזם הזוי לעצירת הטרור.

אה, כן – אייל גולן גם מחבב את מירי רגב וכבר הגן עליה בפומבי ממתקפת השמאל האכזרית. שיר אלמליח, עוד לא פיצחתי את מהות המינגלינג שמובילה את אייל גולן למסיבת יומולדת לדוגמנית תחתונים בת 24 – לפני שנתיים. אבל יש שם משהו, ברקע – כולל החברו במשולשת אלמליח-זוהר גולן, שהבנתי רק מציתות למשהו שאיציק זוהר אמר כמעט בלחש באח הגדול. הוא הבטיח לשיר ולעפיה ששלושתם ביחד בחמישית הגמר. הוא הבטיח להם ביום השישי לאח הגדול. אני תוהה אם הוא ידע על מה הוא מדבר. נו, ברור שאסור היה לי לפתוח פה על אייל גולן, המאמי המזרחי הלאומי לגמרי. או על הזבל שהוא שר. אסור לדבר סרה באליטות החדשות.

הם הולכים לנהל לנו את שוק המוסיקה וחיי התרבות והספורט, לא? ומי מחכך כפותיו בהנאה כעת אם לא רני רהב, יועץ הסתרים של אייל גולן שייקרע כדי להצילו מכל צרה? ככה זה נראה, חברים. ככה זה נראה באמת. בלי מצלמות ונצנצים ודחקות של ארז טל ואסי עזר. אייל גולן שולטטטטטט ורני רהב מלך ישראל. ברוך בואכם לישראל היפה של 2015."

לא נשארת חייבת: מלמד
לא נשארת חייבת: מלמד

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן