אייל גולן מגן על מירי רגב: "אני מחזק את ידייך וחושב שאת צודקת בדרכך"

132562928293067626a_b

בדיוק יממה לאחר פרשת דבריה של השרה מירי רגב והביקורת שלא איחרה לבוא כנגדה, הזמר המפורסם אייל גולן מחליט לתמוך בה ולהעלות לעמוד האינסטגרם הפרטי שלו פוסט בו הוא מצודד ברגב, "הגברת מירי רגב, אני רוצה לומר לך אני מחזק את ידייך וחושב שאת צודקת בדרכך וטוב שיש לנו שרה שלא מתיפייפת ואומרת את הדברים כמו שצריך".

אתמול דיווחנו לכם כאן באתר כי מאות אמנים ומפורסמים בניהם גם גילה אלמגור (ממארגנות העצומה), יהונתן גפן, משה איבגי ואסי עזר חתמו על עצומה אינטרנטית במחאה על התערבותה של הממשלה בתכני התרבות שלהם. "על אף האיום הישיר על מטה לחמנו, לא נצנזר ולא נעקר את יצירותינו בגלל חוקים אימתניים, הפחדות ואיומים, לא נסתתר ולא נוריד פרופיל", נכתב בעצומה.

בעקבות התערבותם הרבה של נפתלי בנט ומירי רגב בתכני תרבות, החליטו מאות אומנים מוכרים ובולטים בספרה הישראלית להתארגן ולהכין עצומת מחאה בשם "הרשימה השחורה", בעצומה נכתב כי המטרה המרכזית שלה היא "על אף האיום הישיר על מטה לחמנו, לא נצנזר ולא נעקר את יצירותינו בגלל חוקים אימתניים, הפחדות ואיומים, לא נסתתר ולא נוריד פרופיל". בעצומה מוחים האמנים על הצעדים האנטי דמוקרטיים של השרים ושל הממשלה בכלל כנגד אנשי תרבות ויוצרים. קריאת המחאה פורסמה באתר "עצומה", וכאמור קוראת לעוד אלפי אזרחים להשתתף בה ולהביע את תמיכתם.

אלא שבעקבות התפתחות העניינים והתגברות הביקורת כנגד השרה רגב, הזמר המפורסם אייל גולן לא נשאר אדיש ופירסם את הפוסט הבא בעמוד האינסטגרם הפרטי שלו: "ערב טוב אני רואה ביומיים האחרונים את ההכפשות ואת הניסיון לתקוף שרה במדינת ישראל ,שאומרת את דעתה. שכל גוף שנגד מדינת ישראל לא יקבל סיוע מהמדינה. הגברת מירי רגב, אני רוצה לומר לך אני מחזק את ידייך וחושב שאת צודקת בדרכך וטוב שיש לנו שרה שלא מתיפייפת ואומרת את הדברים כמו שצריך. באף מדינה בעולם לא היתה התקפה על שרה בממשלה שמבקשת לשמור על מדינתה. כולי תקווה שאנשים יתפקחו ויבינו שהאינטרס שלך הוא רק דאגה למדינת ישראל.

1

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן