גיא גולד נגד אסי עזר: "בלי למצמץ עזר השפיל אותי עד עפר ככתב רכילות צעיר"

11427895_866302513407032_1856584218_n

לאחר שאסי עזר חתם על עצומה על התערבות הממשלה בתכני התרבות, גיא גולד יוצא כנגד אסי עזר, "מנחה האח הגדול, זה שמרוויח את עיקר כספו מלצווח מאקווווווווו בפריים טיים, חותם עכשיו על עצומות בעד חופש הביטוי והכבוד. הוא מתנגד לחרמות. אותו עזר שבלי למצמץ השפיל עד עפר כתב צעיר וחסר מושג, בלי לדעת מי הוא מה הוא, רק בגלל טייטל שלא מצא חן בעיניו".

אמש דיווחנו לכם כאן בפורטל כי מאות אמנים ומפורסמים בניהם גם גילה אלמגור , יהונתן גפן, משה איבגי ואסי עזר חתמו על עצומה אינטרנטית במחאה על התערבותה של הממשלה בתכני התרבות שלהם. "על אף האיום הישיר על מטה לחמנו, לא נצנזר ולא נעקר את יצירותינו בגלל חוקים אימתניים, הפחדות ואיומים, לא נסתתר ולא נוריד פרופיל", נכתב בעצומה, כששמע אושיית הרשת והכתב לשעבר גיא גולד על זה שגם אסי עזר חתם על העצומה הוא החליט לכתוב את אשר ליבו.

כך כתב גיא גולד בעמוד הפייסבוק שלו: "הו אה מה אני שומע, אסי עזר חתם על עצומה נגד "הכנסת אמנים לרשימה שחורה" ובעד "חופש הביטוי", אה? אז בואו אני אספר לכם סיפור קטן על אדון עזר הפלורליסט הדגול.

את צעדי הראשונים בעולם התקשורת עשיתי במעריב, ככתב רכילות זוטר. מה לעשות, היה לי אפס ניסיון בתחום וזאת הייתה דרכי היחידה להידחף פנימה. לקחתי אותה בשתי ידיים. חבר שסידר לי ראיון עבודה, עורך מלך שהאמין בי והייתי בפנים. ילד רחובותי, סטרייט, חובב כדורגל ובירה – כתב הרכילות במגזין היומי של מעריב. הזיה.

כשבוע פחות או יותר לאחר כניסתי לתפקיד, הגעתי יחד עם העורך שלי לאיזה אירוע השקה. נראה לי זו הייתה השקה של סרט חדש או משהו והגעתי למקום לעבוד. היה עלי לסקר, לראיין, לאסוף סקופים וכפי שקוראים לזה בתעשייה: "להתמנגל", כלומר להכיר אנשים.

"בוא, אני אכיר לך את אסי עזר" אמר לי העורך שלי בשלב די מוקדם של הערב ואני, כולי כתב דקה וחצי, רחובותי לא קשור לביצה התל אביבית, התלהבתי מהמעמד. זו בערך הפעם הראשונה בחיים שאני פוגש סלב במציאות ומה לעשות, התרגשתי.

השתרכתי אחר העורך שלי, אפילו זרקתי בדרך את המשקה שהחזקתי כדי שיהיה לי יותר נוח ללחוץ לעזר את היד והנה הסלב בכבודו ובעצמו. השיחה הלכה ככה, אבל בדיוק ככה –

עורך: אסי תכיר, זה גיא הוא כתב הרכילות החדש שלנו
עזר: אז הוא לא מעניין אותי
אני: אבל אתה לא מכיר אותי בכלל
עזר: זה לא מעניין אותי, אתה כתב רכילות אז פה הסתיימה השיחה
אני: אתה רציני איתי עכשיו?
עזר: לגמרי. אם אתה רוצה להיות חבר שלי, תתפטר ואז נדבר
אני: רק באתי להגיד שלום, לא רוצה להיות חבר שלך
עזר: עדיף לשנינו שלא נדבר יותר ביי

ככה, בדיוק, מילה במילה.

הבנתם? מנחה האח הגדול, זה שמרוויח את עיקר כספו מלצווח מאקווווווווו בפריים טיים, חותם עכשיו על עצומות בעד חופש הביטוי והכבוד. הוא מתנגד לחרמות. אותו עזר שבלי למצמץ השפיל עד עפר כתב צעיר וחסר מושג, בלי לדעת מי הוא מה הוא, רק בגלל טייטל שלא מצא חן בעיניו.

תותח, אה? לוחם צדק!"

10441159_866689563374029_3509035005988354497_n

אסי עזר מצידו לא נשאר חייב והגיב על הפוסט של גיא גולד בצורה ילדותית כמו בדרך כלל. אבל מה שהיה מעניין לראות בפוסט של גיא גולד עשו לייק דיירי העבר ב"האח הגדול" כמו אלעד צפני וליאון שנדרובסק.

123

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן