אקס פקטור ממשיכה לעורר סערה: מסתבר כי הזמרת האנונימית שהופיעה בתכנית מוכרת בקהילה החרדית

61094761497282640360no

הפרק הראשון של "אקס פקטור"ממשיך לספק סנסציות בזו אחר זו, לאחר הביצוע של ברק אוגלבו בתכנית אמש הוצפו הרשתות החברתיות בתגובות נגד אותו הילד בן ה-15, "חצוף, עז מצח, זלזלן שמייצג את כל מה שרע בנוער של היום", בפעם השנייה דודו אבגי, המתמודד שפתח את הביצוע הראשון בעונת האקס פקטור התגלה כבוגר של בית צבי, ולא כעובד מכולת פשוט כפי שהוצג, וכעת מתגלה לנו כי המתמודדת שהזדהתה כאנונימית דתייה היא בעצם זמרת מוכרת המופיעה בקרב המגזר הדתי חרדי.

אמש (מוצ"ש) שודר הפרק הראשון של אקס פקטור ישראל, מיד בסיום הפרק עלו לעמוד הפייסבוק של הזכיינית "רשת" מאות תגובות נזעמות כנגד השתתפותו של הילד ברק אוגלבו בתכנית, כך דיווחנו לכם היום כאן בפורטל, עוד חשפנו כי המתמודד דודו אבגי הוא לא עובד מכולת פשוט כפי שהוצג בתכנית אלא הוא בכלל בוגר מחזור 2011 של בית הספר בית צבי לאומניות הבמה, אבל כאן לא נגמרות הפרשות באשר לפרק הראשון של העונה החדשה, כעת מתברר כי גם התמודדת שהזדהתה כאנונימית דתייה וביצעה אודישן עם משקפי שמש ופאה היא בעצם זמרת מוכרת מאוד המופיעה בקרב המגזר הדתי חרדי, כך דווח באתר Ynet.

2

במהלך הראיון אחת על אחת עם בר רפאלי לפני התכנית אמרה הזמרת האנונימית בת ה-35 לרפאלי "אני מרגישה שהקול שלי כלוא בכלוב, אני רוצה שהוא ייצא החוצה", כעת מתברר כי קולה של הזמרת דווקא מפורסם מאוד, שכן היא מופיעה בקרב הציבור הדתי חרדי במשך זמן רב ואף הופיעה בבנייני האומה.

"אני לפני כ-13 שנה הייתי בחורה חילונית עם חלום ענק להיות זמרת, והתחלתי לחזור בתשובה ולהתחזק ופשוט שמתי את הכל בצד, ועזבתי את זה. אני חוששת שאנשים בחברה שלי יכולים לראות את זה בצורה לא יפה, לא הלכתית, אני יודעת שזה נראה פרדוקס שאני מסתירה את הזהות שלי, אבל מגיל קטן אני אהבתי לשיר ורציתי לעשות את זה בענק, וכשחזרתי בתשובה הבנתי שאני כבר את החלום שלי לא אגשים, אני הייתי במקום של להיות אמא, אישה, רעיה, אני התמסרתי לזה, ותמיד רציתי שישמעו אותי. אני מודה ואומרת פה בגלוי שזה היה אחד הדברים, אם לא הדבר הכי קשה בכל התהליך של התשובה שלי, מבחינתי הייתי יכולה לשים על עצמי כיסוי ולשיר, לפני כולם, אבל תנו לי לשיר, להוציא את הקול שלי, אי אפשר להמשיך לחיות ככה, אני מרגישה שזה חזק ממני", אומרת הזמרת האנונימית במהלך התכנית.

1

צפו באודישן של האנונימית:

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן