צפו: אלרואי בעלה של שיר אלמליח נכנס לבית האח הגדול ומפתיע אותה

no-credit___________3
האח הגדול לא מפסיק להפתיע, מסתבר.. כי במהלך משימת התקציב השבועית "משימת שירות הלקוחות", בדיוק בזמן ששיר אלמליח הייתה בחדר המשימות, נכנס בעלה אלרואי אל הבית, אז מה הוא בדיוק עשה שם, איך זה נגמר? והאם הם נפגשו?

במהלך אחר הצהריים של היום השני למשימת התקציב השבועית, נכנס בעלה של שיר אלמליח, אלרואי לבית האח הגדול, בזמן שאישתו אלמליח הייתה בכלל בתוך חדר המשימות ביחד עם נירו לוי ואיציק זוהר. אלרואי הכיר את כל דיירי הבית מקרוב, והדיריים מיהרו לעשות לו סיבוב היכרות עם הבית לאחר מכן הפתיע את אלרואי אישתו אלמליח בשיחת טלפון ביניהם, לא לפני שביקש פרטיות מיתר הדיריים שהסתגרו בחדר השינה במהלך השיחה בינו ובין שיר.

שיר שכאמור באותו הזמן הייתה בתוך חדר המשימות לא ציפתה לשיחה הזו, "אני עומדת למות אתה לא מבין" אמרה שיר לאלרואי במהלך השיחה, שיר סיפרה לאלרואי על ההתרגשות שלה, והתעניינה כמה זמן הוא נמצא בסלון האח הגדול, לא לפני שהיא תחקרה מה שלומו, אם הוא מתגעגע אליה והאם הוא שורד בלעדיה בחוץ. שיר אמרה לאלרואי שהבית של האח הגדול הוא טלטלה עבורה, וזה חוויות שהיא לא רגילה לעבור, היא סיפרה לו כמה שקשה לה ואמרה לו שעבורה בית האח הגדול הוא הבית ספר של החיים, היא נאלצת לקום בבוקר ולראות הרבה מאוד פרצופים שהיא לא אוהבת, "אני הכי אני, ואתה נורא חסר לי, אני רגילה שאתה מייעץ לי ועוזר לי, ואתה לא כאן, אני אוהבת אותך אתה הגבר שלי" אומרת שיר לבעלה, לקראת סיום השיחה סיכמה שיר את החוויה ואמרה שהיא מקווה שהיא לא עושה קטעים מפדחים בתכנית, חפר ששמע את השיחה מהצד הוא העיר "חוץ מהנאד", ושיר נקרעה מצחוק, "היא תרגיש חופשיה לידך מעתה, עם דלת פתוחה בשירותים" סינן חפר. לקראת סיום השיחה האח הגדול משמיע לשיר לראשונה את השיר של ברונו מארס Just The Way You Are שאותו שיר בקשה ממנו לאורך כל העונה.

צפו בקטע המלא:

Shir's Husband Elro Entering The Big Brother House by tutitushit

ללא שם 1 2

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן