שירי מימון ונינט טייב נגד הדרת נשים: "אני רותחת מעצבים"

פרשת הדרת הנשים שמעוררת סערות בישראל ובממשלה מצליחה להוציא מנינט טייב ושירי מימון הרבה עצבים, נינט ושירי פירסמו סטטוסים בנושא בפייסבוק שלהם- נינט: "אני רותחת מעצבים" שירי: "אני מרגישה עצב וכעס"

שירי מימון: "כאשה וכזמרת קשה לי לשמוע ולראות את הפרסומים הרבים מדי על יחס מבזה לנשים רק בשל עובדת היותן נשים. אינני יודעת מתי עצמתי עיניים וכיסיתי אוזניים כדי להתעלם ממה שכל כך ברור- מעמדה של האישה בארץ כיום אינו שונה מהרבה מקומות חשוכים בעולם, ואני מרגישה עצב וכעס על כך."

"תחשבו על זה… איזו שטות?!?! מי המציא את הרעיון האווילי שהאישה נחותה מהגבר? במדינה נאורה כמו שלנו (למעט כמובן אותם אנשים חשוכים ,אני קוראת …להם, אותם אלה שכדי להאדיר את עצמם ממציאים חוקים שמשפילים נשים) אין מקום לביזוי נשים. אני קוראת לכולכם להוקיע את שנאת הנשים הזו ולפעול יחד למען עתיד שוויוני וכבוד הדדי."

"לאחיותי הנשים אני קוראת לצאת ולהגשים את עצמכן בלב שלם ובנחישות ובעיקר להבין שיש לנו את הכוח, הבינה והיכולת לעשות כל מה שנרצה מבלי לפחד. אני מאמינה בכל ליבי. חג שמח."

נינט טייב: "שלום,אני אישה. לא מבינה אנשים שקוראים לעצמם דתיים ומתנהגים כמו פרא אדם "בשם האלוהים". לירוק ולקלל אישה,י ל ד ה בת 7!! ראש ממשלתינו תתעורר! אנחנו חיים במדינת ישראל לא באירן! אני רותחת מעצבים."

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן