צפו: סתיו מתפוצץ על איציק זוהר, "שיבעטו אותך היום הבייתה, אתה פתאטי ומסריח"

06054

בוקר ההדחה נפתח בסערה גדולה בבית האח הגדול כאשר וויכוח מתפוצץ בין סתיו לאיציק, סתיו לאיציק: "הלוואי שתעוף היום הביתה, אתה בן אדם פתאטי ומסריח, חתיכת חרא", איציק לא נשאר חייב: "אני לא מעוניין לדבר איתך, אדיוט, דביל".

בבוקר הדחה (שלישי) נפתח היום במתיחות בין סתיו לאיציק, במסגרת הוויכוח שהתנהל בחדר השינה סתיו אמר לאיציק: "הלוואי שתעוף הביתה היום, אתה בן אדם פאתטי ומסריח". איציק לא נשאר חייב והגיב לו בחזרה: "לך לעזאזל דביל, לא מעוניין לשמוע אותך". בהמשך סתיו לא מצליח להירגע ומדבר על איציק ברחבי הבית כשהוא מציג אותו כאדם חסר כבוד, הוא טוען כי איציק הוא בדיוק כמו כדורגל, נפוח וריק.

סתיו יוצא מהוויכוח בינו ובין איציק נרגז אל חצר הבית, "גועל נפש, איציק זוהר אדיוט שכזה, חתיכת חלאה", מסנן לכל עבר. כשנירו שואל את סתיו "מה קרה?" מפרט לו סתיו מה קרה, לא לפני שהוא מתלבט אם לספר כדי שלא יציגו אותו כ"ציפור רכלנית וקטנה". "אין לו כבוד, בן אדם בלי כבוד, גם לא לבן אדם מבוגר" אומר סתיו על איציק בשיחתו עם נירו. בהמשך הוויכוח סתיו יוצא אל החצר והוא ואיציק רבים שוב. סתיו אומר לו: "אתה בן אדם אדיוט, יותר מכדורגל אין לך שום דבר בראש, אין לך שום דבר אינטיליגנטי לומר בבית הזה ונמאסת עלי", ואיציק אומר לו: "עזוב אותי, לא רוצה לדבר איתך ולא מעוניין להמשיך בדיון הזה".

צפו בוויכוח המלא:

https://www.youtube.com/watch?v=joCAPXUUVWg

1 2

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן