איציק ורותם יוצאים נגד דיירי הבית, "אני מרגישה שהייעוד שלי בבית זה להיות מברשת אסלות"

sdfg

הרוחות בבית האח הגדול מסרבות להירגע, בשיחה שהתנהלה בחדר השינה על טיב היחסים בין דיירי הבית החליטו איציק ורותם כי מעתה הם לא יעזרו יותר בבית, וידאגו רק לכלים של עצמם, איציק לרותם: "לכוסות ולצלחות יש נשמה גדולה, אסור שהם יהיו מלוכלכים, אבל בבני אדם זה בסדר לפגוע".

רותם: "אני לא מוכנה שמישהו ישב מולי ויבקר את הגוף שלי, אתה לא עכשיו טוקבקיסט שאני יכולה לא לקרוא, זה בנאדם שגר איתי בבית, מנצל את זה שאני לא שומעת ומתאמנת, והורס לי את היום. אנשים כאן לא נמדדים במה שיוצא להם מהפה, אלא רק בשטיפת כלים, אני צריכה כל היום רק לשפשף, זה מה שאני פה".

איציק: "אני לא מוכן להיות יותר חלק מהחארטה הזו, וזו הסיבה שאני לא משתתף בבלוף הגדול הזה של 'בוא תתרום בבית', תמיד שמים אותי בהדחה, מעכשיו אני אעשה את הכלים שלי, מה שאני אוכל אני אנקה, כל אחד משחק לי אותה יפה נפש, עושה כלים. אבל להעליב ולפגוע באנשים זה בסדר, אבל לכלים, לכוסות ולצלחות יש נשמה מאוד גדולה, ענקית, אסור שהם יהיו מלוכלכים כי אחרת הם יפגעו מאיתנו, אבל בבני אדם זה בסדר לפגוע".

רותם: "אני גם אמרתי את זה, אני מרגישה שכל הייעוד שלי פה זה להיות מברשת אסלות, זה לא משנה מה יש לי להגיד או מה יש לי לתרום כבן אדם, אבל זה יפסיק להיות אכפת לי, היום תפסתי מרחק, לא רציתי לאכול עם כולם, כי תכף אשב עם בנאדם שיגיד לי תפסיקי לאכול לחם את דבה".

צפו בקטע המלא:

ללא שם

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן