צפו: הריב הסוער של איציק זוהר ונטלי עטיה

 

משימת התקציב השבועית "משחקי האח" מוציאה את המיץ למרבית דיירי הבית, ובמיוחד לנטלי עטיה ואיציק זוהר, במהלך וויכוח בינהם, אומר זוהר לעטיה: "אני לא אהיה מודח, תאמיני לי".

במהלך משימת "משחקי האח" מתפתח וויכוח בין איציק זוהר לנטלי עטיה, כשהם נמצאים בצינוק, איציק מדבר עם רותם ומתעצבן על הבחירה במוטי וסתיו לחסינות במסגרת המשימה שאותם הם נדרשו לבצע. נתיני הממלכה של האח הגדול יוצאים לחצר כשהם קשורים בשרשראות, וממשיכים לדבר על הבחירה של סטלה ונירו ורותם אומרת: "מה שקרה אחרי המשימה היה דוחה ברמות, באמת חשבתם שהם יבחרו בכם?", נטלי שואלת את איציק ורותם בפליאה ומנסה להסביר מה עומד מאחורי הבחירה שלהם.

נטלי ממשיכה ומנתחת את איציק: "אצלך זה לא 'אצלי קשה', זה תמיד לזרוק את זה על מישהו אחר, 'תיתנו לרתם את החסינות'", נטלי רומזת לאיציק שהוא בעצמו רצה את החסינות, ושואלת אותו "מה רצית? לא להיות מודח?", "איפה הכעס? הכעס זה למה לא נתנו לרותם את החסינות?". והוא בתגובה עונה לה : "אני לא אהיה מודח בכל מקרה תאמיני לי נטלי, ותעשי טובה תנהלי את השיחה שלך עם מישהו אחר".

לאט לאט הרוחות מתלהטות בתוך הצינוק החם שבחצר האח הגדול ואיציק זוהר מעלה את הטונים: "אל תנהלי איתי שיחה,הוא אומר לנטלי אני לא רוצה לשמוע את הגיבוב של השטויות שאת מוציאה מהפה שלך, ובטח לא אליי". נטלי לא נשארת חייבת ועונה לו: "אל תדבר איתי אז, תהיה שם באמת, תהיה גבר, תעמוד על שלך ואל תדבר איתי באמת". איציק משיב לה: "100 אחוז, אין בעיה".

לאן זה יתפתח? האם באמת עטיה וזוהר יפסיקו לדבר?

ללא שם 2

צפו בקטע המלא כפי ששודר בערוץ 26-

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן