הגולשים תוהים האם היו ג'וינטים בלב הפריים טיים של האח הגדול?

55

אמש שודר משדר הדחה של האח הגדול, במהלך המשדר הוצגה לצופים שיחה של כמה דקות של מושיק עפיה ונירו לוי, לא ברור כל כך מה נירו מגלגל שם ומעשן תוך כדי השיחה, ג'וינט? סיגריה מגולגלת? אתם תשפטו.

במהלך השיחה בין נירו לוי למושיק עפיה נאמר-

מושיק: "תשמע, בהתחלה היה את הקטע שהערתי לך על המשקפיים, ונתת לי סוג של מכה בראש, פעם שנייה שקראת לי פה במוצאי שבת, אולי לא שמת לב, קראת לי נעל." נירו:  "איך?" מושיק: "נעל!", נירו: "נעל?", מושיק: "נעל!" נירו: מתי קראתי לך נעל?" מושיק: "במוצאי שבת", נירו: "בהקשר למה?" מושיק: "אתה מאמין לי?" נירו: "כן אם אתה אומר אני מאמין לך". מושיק: "ועוד דבר אחד, בשולחן אמרתי לך עשית טחינה פצצה, מה אמרת לי? אני אהפוך לך משהו על הראש, באמא שלי, באלוהים". נירו: "אני אמרתי לך?" מושיק: "כן, לקחתי דיירים הצידה, לשמוע אם שמעתי טוב. זו הבעיה שיש לי איתך. זה מה שאמרתי לך מקודם.אני טעון עלייך בגלל הדברים האלו, אתה לא בנאדם רע, אני חולה עלייך בתור שחקן, אבל פה אתה דופק לי מילים שאני לא יודע איך לאכול אותך. אני מבקש את זה שתעריך שבאתי אלייך ופניתי אלייך ככה". השיחה מסתיימת בחיבוק בין השתיים. במקביל התחיל דיון ברשת פייסבוק ובטויטר על הסיגריה המגוגלת שנירו מחזיק.

לפני כשבועיים פירסמנו לכם כן בפורטל כי הפסיכיאטר אילן רבינוביץ' ואיגוד הרופאים הישראלי דורשים להדיח משתתף, הפסיכיאטר ד"ר אילן רבינוביץ' שלדבריו טיפל במתמודד "האח הגדול VIP" העביר לוועדת האתיקה של ההסתדרות הרפואית מכתב וטענות באשר לבריאותו הנפשית של המטופל ודרש להדיח אותו מהבית באופן מידי. בהפקת התכנית התלבטו ולבסוף הדייר נכנס לבית האח הגדול. במכתב שכתב רבינוביץ' אמר "למיטב הבנתי, הובטחה לכאורה למטופל 'אספקת ג'וינטים' כחלק מאמצעי הפיתוי לכניסתו לבית".

צפו בתמונות ותחליטו לבד מה מעשן נירו-

44 33 22 11

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן