חושפת: ג'ניפר לופז בתמונות שעוד לא ראיתם

Jennifer-Lopez-Swimsuit-Photoshoot-FOr-US-Weekly-14-675x900

ג'ניפר לופז מככבת בסדרה של בגדי ים סקסיים במיוחד, ומוכיחה לכולנו כל פעם מחדש מחדש שגם בגיל 45, מסתבר שהגיל הוא רק מספר.

ג'ניפר לופז נראת ומרגישה יותר טוב מתמיד, בתמונות המצורפות נראת לופז כשהיא עוטה על עצמה שלל בגדי ים סקסיים במיוחד כשהיא מצטלמת לעמוד השער של גיליון "הגופות הטובות ביותר", של המגזין US weekly.

שופטת אמריקן איידול, ג'ניפר לופז מעידה על עצמה במהלך הצילומים למגזין שבימים שהיא מרגישה "לא יפה" היא מתבוננת פנימה ולא החוצה. לטענתה דימוי גוף בריא מגיע מלהיות הכי טוב שאתה, ולא מלהתחרות עם אף אחד אחר. היא טוענת שהיא מתמקדת רק בעצמה, והכי חשוב זה לנסות להיות הכי טוב שאתה. "אני מרגישה סקסית, אני מרגישה צעירה, אני מרגישה יפה לפעמים", מעידה על עצמה לופז. היא מוסיפה ואומרת, "להיות רווקה זה כיף. את לא צריכה לתת דין וחשבון לאף אחד, את יכולה לעשות מה שאת רוצה!", הכריזה. "אבל אני לא חושבת שאני מתפרעת או משהו".

בימים אלו, לופז עסוקה מתמיד, ואת זמנה המועט הנשאר היא מבלה עם שני ילדיה, התאומים. בזמן הפנוי היא עובדת קשה על המוזיקה שלה, התפקיד שלה בסרט, וכמובן על אמריקן איידול. במהלך הראיון מעידה על עצמה לופז כי היא חיה אורח חיים בריאים, ומנסה כל הזמן לשפר את עצמה, היא תמיד מחפשת דברים שיעזרו לה לשפר את אורח החיים שלה.

עם תמונות שכאלו נראה שלופז יודעת לבחור באורח החיים הבריא ביותר

54

y

6ללא שם7 Jennifer-Lopez-Swimsuit-Photoshoot-FOr-US-Weekly-10-580x435

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן