רגע לפני: עומרי חיון חושף את רשימת הסלבס הסופית בהאח הגדול VIP

עונת ה-VIP של תכנית הריאליטי "האח הגדול" יוצאת לדרך בעוד 48 שעות מה שאומר שאנחנו נמצאים ממש בימים האלה שהביצה רועשת, גועשת, ומוצפת בשמועות. אז מי יהיו הסלבריטאים שיסגרו את רשימת הדיירים ויכנסו בשערי בית "האח הגדול"? עומרי חיון חושף את הרשימה הסופית לאחר שינוים וביטולים.

מאחר וגרסת ה-VIP של "האח הגדול" פותחת עונה ב10 במאי, שמות של סלבריטאים רבים עלו על פני השטח בשבועות האחרונים. עם זאת, שישה עשר מפורסמים בלבד יזכו להיכנס לתוך שטחי בית האח ולקבל סכומי עתק על תקופת שהותם בבית המצולם. אנחנו החלטנו לעשות לכם סדר ולחשוף את הרשימה הסופית!

#1 שיר אלמליח

הדוגמנית המצליחה ואשתו של הכדורגלן אלרואי כהן, קיבלה גם היא הצעה מפתה להשתתף בריאליטי המדובר, ולפי היצור הורוד והפרחוני שמעטר לנו את המסך עם הפרומו שרץ בין הפרסומות של "קשת", לא נשאר הרבה מקום לספק.

232768

#2 ישראל גודוביץ

על תקן מנחם בן, בגיל 81 ייכנס לעונת הויאיפי האדריכל ישראל גודוביץ. לפי מקרובים ישראל מתעצבן מלא מעט דברים והסכים להשתתף בעונת ה-VIP. בשנת 2013 רץ גודוביץ בבחירות לרשויות המקומיות כבראש רשימת "מדינת תל אביב" למועצת העיר, אך הרשימה לא עברה את אחוז החסימה.

hqdefault

#3 נטלי עטייה

היא דוגמנית מצליחה ומנחת טלוויזיה שהתפרסמה לפני קצת יותר מעשור. עטיה ניהלה בעבר רומנים מתוקשרים עם טל ברמן, ניר לוי, איציק זוהר, שחר סגל, דודו בוסי, אלי פפושדו ואלוף טל רוסו. כמו כן, הייתה נשואה לאדריכל עגנון גרנות, עמו הביאה לעולם את בניה, עומר ועינם. בעבר חשפה עטייה את סיפור האונס שעברה בתקשורת.

00022.jpg_tap

#4 סטלה עמר

סטלה עמר, פרצה לתודעה של כולנו לקראת שנות ה-90,  והיא הפכה למוזה של מעצב העל המוכר ז'אן פול גוטייה. בשנים האחרונות מתגוררת עמר בארצות הברית ומדגמנת למידות גדולות. ביום ראשון היא תעשה קאמבק בבית האח הגדול VIP.

stella1

#5 אריאנה מלמד

כפי שחשפנו בפניכם לראשונה בפורטל, עיתונאית "ידיעות אחרונות" לשעבר וכותבת ב"הארץ" כיום, תכנס לבית האח הגדול. אריאנה ידועה בהיותה שמאלנית ואישה דעתנית שיש לה הרבה מה לומר, כך שאנחנו בטוחים שבבית האח יש מספיק מקום בשביל כל הדעות שלה, או לפחות לסערות והריבים שדעותיה עלולות ליצור.

F110207YZ0212

#6 איציק זוהר

הכדורגלן, הפרשן והגרוש המוכר, שסיפק לתעשייה לא מעט שערוריות. אם תשאלו אותנו, יש סיכוי לא קטן שהעובדה שזוהר יודע לעורר פרובוקציות זה מה שסיפק עבורו כרטיס כניסה לעונה החדשה.

333

#7 נירו לוי 

נירו, הגרוש של הדוגמנית קרין כהן, עלול להיכנס לחודש שלם בבית האח ולהיפרד סוף סוף מהתדמית שנדבקה אליו כחלק מהדמות שהוא מגלם בסדרה "רמזור", לטובת תדמית חדשה. לכו תדעו, אולי בסוף נגלה שנירו לוי ממש שונה מחפר הסטלן.

1649091-18

#8 מושיק עפיה

אחרי שהבריז מצילומי התכנית "חי בלה לה לנד" כשנתקף חרדה ולא הצליח לעלות למטוס, הבטיח מושיק למפיק הסדרה כי יפצה אותו וישתתף בתכנית אחרת שלו, ונחשו מה – "האח הגדול" היא במקרה הבייבי של קופרמן. תכירו את הדייר החדש בבית האח הגדול VIP – הזמר מושיק עפיה.

pic151-750x420-1416402797

#9 מיטל דוהן

גם שמה של השחקנית בת ה-35 עלה לשיח בביצה. דוהן בוודאי מוכרת לכם מהתפקידים שלה ב-"שמש", "לא הבטחתי לך", "אסתי המכוערת", "פעם בחיים", "לרקוד", או לפחות כשהשתתפה ב-"רוקדים עם כוכבים". דוהן כבר שנים חיה על קו לוס אנג'לס – ניו יורק, כשהיא מנהלת קריירת משחק ואפילו מתברגת בנישת המוזיקה – לדוגמה, לפני כשלוש שנים היא התמנגלה עם שון קינגסטון והשתתפה בשיר שלו "Be On Ya".

08CC933F91473347EC07DF3EE65C7D8D

#10 קטיה גאלי

דוגמנית העבר קטיה גאלי התוודתה על התמכרותה לסמים, עברה גמילה, חזרה למוטב, ואפילו קטפה קמפיין וחזרה לדגמן. אם השם שלה עלה על שולחן ההפקה, כנראה שיש לה הזדמנות נוספת לחזור לאור הזרקורים.

1_7

#11 סתיו סטרשקו

לא נתפלא אם לא לשווא עלה שמו של סטרשקו. סתיו הוא הדוגמן הישראלי הצעיר שהצליח לשגע גם את המדינה וגם את העולם עם המראה הנשי וחוצה המגדר. אמנם אף אחד לא יודע איך לאכול אותו ואת מה שהוא מביא, אבל אין ספק שהעולם אוהב את זה, כי נראה שהקריירה של סטרשקו לא מתכוונת לעצור.

STAV_i

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן