ימים ספורים לפני הכניסה לבית האח הגדול: סתיו סטרשקו מותקף

הדוגמן הבינלאומי סתיו סטרשקו, הותקף בשישי האחרון בשדרות בן ציון בתל אביב, על ידי אדם אלמוני, לאחר שניסה להגן על זוג קשישות שעברו ברחוב.

11137168926_dc1c2e931f_o

סתיו סטרשקו, רק בן 22 וכבר הפך לדוגמן בולט עם קריירה בינלאומית מצליחה. בחמשת השנים האחרונות, נמצא סתיו בפסגת עולם הדוגמנות, והוא משלנו. מלבד להלך על מסלול הדוגמנות ברחבי הארץ והעולם גם כגבר וגם בבגדי נשים, כיכב גם סטרשקו בפרסומת של טיוטה, קמפיין הבחירות של מרץ ועוד.

בצהריי שישי האחרונים, הותקף סטרשקו בשדרות ציון בתל אביב, ונחבל בפניו. הפציעה משמעותית ביותר, היות וסטרשקו מתפקד כדוגמן. ממקורות יודעי דבר, נמסר כי סטרשקו עבר בשישי האחרון בשדרות בין צבי, וראה 2 קשישות מבוגרות, עם כל מיני שלטים, על חלקם נכתב "די לכיבוש", לידן עמד גבר כבן 50 שצרח על הקשישות ואף קילל אותן ללא הפסקה.

andrej-plus-sexy-que-jamais

סטרשקו לא שתק לעובדה כי אנשים מבוגרים מתעללים בקשישים, ובחר להתערב.  מיד לאחר שהתערב, החל אותו בחור שהתווכח עם הקשישות לתקוף גם אותו ולקלל אותו, הכניס לו מכות בפנים, ומיד ברח מהזירה.

סטרשקו הגיש לפני מספר ימים תלונה במשטרת תל אביב על תקיפה, והוא איננו מוכן לוותר על הנושא עד שימצו את הדין עם הפושע. אם דברים לא ישתנו ברגעים האחרונים, צפוי הדוגמן סטרשקו להיכנס לעונת ה VIP הקרובה של האח הגדול.

לאחר התקיפה

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן