דנה אינטרנשיונל תשתתף בתצוגה של זאן פול גוטייה

בעוד שבועיים צפויה הזמרת המפורסמת דנה אינטרנשיונל לטוס כדי להשתתף בתצוגת אופנה חגיגית של לא אחר מאשר מעצב העל ז'אן פול גוטייה בוינה שבאוסטריה.  

התצוגה שתערך בכיכר העיריה המפורסמת שבמרכז וינה, תפתח את אירוע ה"לייף בול", אחד מאירועי הקהילה הלה"טבים  הגדולים בעולם המתקיים מדי שנה באוסטריה. בשנים קודמות פתחו את האירוע מהסוג הזה בין היתר ביל קלינטון, מדונה וליידי גאגא. על הדרך, מי שעוד צפויים להיות בוינה בדיוק באותו הזמן, הם נציגי המשלחת הישראלית לאירוזיון שייערך שם באותו השבוע.

השנה יפתח האירוע שנמשך שלושה ימים בתצוגת אופנה של  שלל סלבריטאים מכל העולם, וחוץ מאינטרנשיונל, חביבת המעצב שהגדיר אותה בעבר "המוזה שלי". ידגמנו באירוע הענק בין היתר: מדונה, קלי אוסבורון, פאולה עבדול, כרמן אלקטרה, סופי אליס בקסטור, קריסטין דבליו, קונציטה זוכת האירוזיון השנה, הדוגמנית האגדית  פט קליבלנד ביחד עם בתה הדוגמנית אנה קליבלנד  וסטלה עמר, דוגמנית מלאה וחביבתו של גוטייה שיום אחרי התצוגה תגיע לארץ ותכנס אל בית האח הגדול וי אי פי.

unnamed (1)

unnamed

בתמונות: דנה אינטרנשיונל בפתיחת שבוע האופנה הישראלי בבגד שתפר לה גוטייה.

אחד השמות החדשים של הסלבס שעתידים להיכנס לבית האח הגדול לעונת ה VIP היה שמה של סטלה עמר, שצפויה להיכנס לבית בנווה אילן לחמישה שבועות, במטרה לשרוד שם כמה שיותר, סטלה עמר פרצה לתודעה של כולנו לקראת שנות ה-90,  והיא הפכה למוזה של מעצב העל המוכר ז'אן פול גוטייה. בשנים האחרונות מתגוררת עמר בארצות הברית.

לא ברור עדיין איך וכיצד צפויה הדוגמנית סטלה עמר להיכנס לבית האח הגדול VIP היות והתצוגה המדוברת נערכת בעוד שבועיים ובו עתידה עמר להשתתף אולם עונת האח הגדול צפויה להתחיל כבר ביום ראשון הקרוב. האם תיכנס סטלה עמר רק לשבוע לבית האח הגדול? האם היא תיכנס ותצא לתצוגת האופנה? עדיין לא ברור.

ללא שם

 

stella1

בתמונות: סטלה עמר – האם תיכנס לבית האח הגדול VIP ואם כן כייצד?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן