בלעדי: תכירו את מתמודדי האח הגדול 4

מוזיקת רקע טה דה טה דה.. מרגישים את זה? כן … זהו האח הגדול שמתקרב בצעדי ענק (קצת יותר משבועיים).. ולבלוג יש פרטים ראשונים ובלעדים על הדיירים שהולכים להיכנס לבית האח הגדול. דתי לשעבר, טראנסקסואלית, שעברה שינוי מין , אסיר לשעבר, חרדי והומו. הולך להיות שמח.

בהפקת האח הגדול שומרים בסוד על שמות המתמודדים והדמיות הציבעוניות שהולכות לצבוע את בית האח הגדול. גורם בהפקת האח הגדול מסר לבלוג: "העונה הזאת הולכת להיות שונה ומלאה במגון אנשים שונים אחד מהשני ובגילאים שונים, למדנו לקחים מהעונה הקודמת".

>> מתים לראות תמונות של דיירי האח הגדול 4? הצטרפו עכשיו לעמוד הפייסבוק של הבלוג ותתעדכנו

אז מי ייכנסו לבית האח הגדול? בחור בשנות העשרים לחייו, שגדל במשפחה דתייה בירושלים, ששמו הקודם היה 'נחמן'. לפני מספר שנים הוא חזר בשאלה ועזב את הבית והתחיל לעבוד בחיי הלילה.. שמו שמור במערכת.

מתמודד נוסף הוא הומו גברי. לאחר שבעונות הקודמות נציגות הגייז בבית האח הגדול הייתה הומואים נשיים (ליאון, גואל) בעונה הזאת מנסים בכל הכוח להכניס מתמודד הומו גברי. אחד כזה כפי שנודע לבלוג הגיע עד לשלב האחרון של הכניסה לבית. עוד מספרים לנו גורמים בהפקה שבמידה ואותו מתמודד לא יכנס – ועדיין יכנס דייר הומו.

בנוסף, נודע לבלוג שבהפקת האח הגדול חיפשו מתמודדת טראנסקסואלית, שעברה שינוי מין-  כמו המתמודדת סתיו וקנין מהעונה השנייה, אך לא סיפקה את מה שחיפשו בהפקת התוכנית. כמה מתמודדות כאלו הגיעו לשלבים האחרונים באודישינים. ישנה גם כוונה להכניס בפעם הראשונה בכל העונות, דייר חרדי ובנוסף אסיר לשעבר שיטיל אימה בבית (יותר מפרידה).

כמו-כן, למרות הפירסומים בתוכנית הרכילות של ערוץ 10, הבעלים של הפועל אשקלון פרוספר אזגי (לאכזבתם של צופי בובה של לילה) והדוגמנית מאור ברוכמן (לאכזבתם של הגברים) לא יכנסו לבית האח הגדול וגם לא היו אמורים להיכנס.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן