האם אלכסה ורז זכו במיליון שקלים?

אלכסה דול (21) ורז זלצרמן (29) הזוג המוכר לכולנו מ"המירוץ למיליון" מדגמנים לכולנו זוגיות נהדרת ומתוקה, מאוד מתוקה!

אלכסה דול דוגמנית במקצועה, ורז זלצרמן עובד בבורסה ליהלומים, היו אחד הזוגות היותר חזקים מהעונה האחרונה של "המירוץ למיליון", אלו ממשיכים להראות לכולם כיצד צריכה להתנהל מערכת יחסים זוגית. מישו אמר חתונה?

רק אתמול דיווחנו לכם על התמונות של אלכסה דול ששברו את האנסטגרם, אחרי שהשיזוף נתפס על הגוף, אפשר ללכת לזלול שוקולד!

בצהרי יום ראשון האחרון (3.4) התקיים סיור במפעל הממתקים של כרמית בראשון לציון, הסיור נערך לסלבס מוכרים ולבני משפחותיהם. אם אתם שואלים את עצמכם למה סיור דווקא במפעל הממתקים? אז התשובה נעוצה בכך שאנחנו מתקרבים לל"ג בעומר, ומרשמלו הוא אחד מהממתקים היותר נפוצים של החג הזה, מיומנות הכנת מרשמלו וצלייתו במדורה היא ללא ספק מיומנות חשובה, ויש ללמוד אותה מסתבר.

הסלבס ראו מקרוב איך מייצרים מרשמלו, שוקולדים, ממתקים, עדשים, מטבעות זהב, וופלים, מאפים ומיני סוכריות. בין המפורסמים ניתן היה למצוא את יובל המבולבל, מורן אייזנשטיין, דביר בנדק וכמובן אלכסה ורז.

הסלבריטאים לא יצאו בידיים ריקות, ומיד לאחר שעלו על מדים המזכירים מעט חלוקים של בית חולים, ולמדו את תורת הממתקים מקרוב מאוד, קיבלו לביתם מארז גדול של שוקולדים ומרשמלו, לקראת חג העומר הקרוב. רז זלצרמן מסכם את החוויה: "עשו לנו סיור מיוחד במסגרתו ראינו איך מכינים את כל הממתקים, וכמובן שגם נתנו לנו לטעום מהכול, היה מדהים וטעים !!"

צוות הפורטל דורש לקבל משלוח של מטבעות זהב, בהקדם האפשרי בבקשה!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן