פרסום ראשון: אחרי 11 שנים, קובי מחט עוזב את ערוץ הילדים

פרסום ראשון: אחרי שבשבוע שעבר הודיעה דון לני גבי על עזיבתה מערוץ הילדים מודיע הבוקר קובי מחט, אחד המנחים הכי ותקים בערוץ (11 שנים) על פרישה מהערוץ. "היה לי הכבוד ללוות רבים מכם במהלך הילדות". כן, טל מוסרי עוד שם.

קובי מחט (39) הצטרף לערוץ הילדים בשנת 2000 כמנחה הערוץ והתוכניות "ששטוס", "הדיבורית" והאולפן היומי. שיחק בסדרות ערוץ הילדים "לחיי הערבה" ו"הצלצול הוא בשבילי", בה גילם מספר דמויות. מחט השתתף במספר פסטיגלים. וב-2005 ו-2007 בסדרה הנצפת ביותר של ערוץ הילדים "השמיניה". ב-2011 מחט הצטרף לסדרה אליפים.

ככה רשם הבוקר מחט בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו: "שלום חברים. אולי כבר שמעתם שאני עוזב את ערוץ הילדים. אחת עשרה שנים מרגשות ומלמדות עברו עלי בערוץ. עשרות אלפי שידורים חיים טיסות לחו"ל, שעשועונים ובעיקר מפגש עם המוני ילדים שגדלו ביחד איתי.

היה לי הכבוד ללוות רבים מכם במהלך הילדות. להיות איתכם כשאתם חוזרים מבית הספר, חלקכם כבר משרתים בצבא או לומדים באוניברסיטה.  במהלך השנים האלו עברנו ביחד רגעים שמחים כמו זכיות באליפות אירופה, או החזרתו של גלעד שליט, אבל גם לא מעט קשים, מלחמות, אסונות טבע או נפילתו של אילן רמון ז"ל. יותר משלמדתם אתם ממני, למדתי אני מכם.
איך לראיין, איך לערוך או לביים, אבל בעיקר איך לשמח, איך לארח, וחשוב מכל איך להקשיב.

בשנים האחרונות הרגשתי צורך ורצון לעשות מעבר גם לעולם המבוגרים, ערוץ הילדים תמיד עמד מאחורי ותמך. בתוכניות ספורט, טיולים או בתוכנית הבוקר, הייתי גאה בו כמו שהוא היה גאה בי והיום אני סמוך ובטוח שגם כשאעזוב את הבית החם שליווה אותי כל כך הרבה זמן, הערוץ ואתם תמשיכו לספק לי את אותה תמיכה, ואני לכם את כל האהבה שבעולם.
אני ממשיך ללוות אותכם בפייסבוק שלי ומבטיח לא להיעלם. אז תמישכו לכתוב.  אוהב אתכם וממשיך לרוץ קדימה, קובי"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן