אור דניאל נחתה בארץ והצטלמה ל"בלייזר"

אור דניאל, הדוגמנית שכבר מזמן פרסה כנפיים ופיתחה קריירה אי שם בלונדון הרחוקה, קפצה לביקור בארץ המולדת לטובת סשן צילומים עבור מגזין "בלייזר" וניצלה את הזמן גם למינגלינג עם הקולגות מעולם הדוגמנות. בין החוגגות את הביקור: נטלי דדון, מלכת היופי שני חזן וקרין כהן.

יחלילחי

בין תביעת הסוכן האישי שלה לבין טיול משפחתי בהייד פארק עם בן הזוג והכלבים, אור דניאל מצליחה למצוא זמן גם לקפוץ לביקור בישראל.

ילחיל

כאמור, מטרת הביקור של הדוגמנית הישראלית בארץ היא צילומים עבור מגזין "בלייזר" שהתקיימו לפני יומיים במלון הבוטיק נווה צדק. צוות הצילום ואור בעצמה, התרגשו מההגעה שלה ארצה, ולכבוד המאורע פרגנו לנו בסשן תמונות חשוף ומפנק. התכבדנו.

ילחל

חחח

ילל

ילחליל

יח

אבל אור דניאל כמו אור דניאל, יודעת ליהנות מהחיים ולנצל את הרגע, ולכן גם אם היא בסך הכל קפצה לביקור חטוף כדי להוריד בגדים ולהצטלם בהלבשה תחתונה, הדוגמנית דאגה לסדר לעצמה לוח זמנים צפוף במיוחד, לפיו היא נפגשה במסעדת ה"מסה" שבתל אביב להרמת כוסית עם החברות והקולגות מתחום הדוגמנות. בין החוגגות הגיעו לפרגן הדוגמניות נטלי דדון, שני חזן (מלכת היופי) וקרין כהן.

חךחך

גם החבר כאן, בזמן שאור דואגת שהוא יקבל את מלוא תשומת הלב מכל הדוגמנויות הנוכחות במקום, וכותבת: "כן, זה חבר שלי".

חךלחך

קרין כהן ואור דניאל אפילו הספיקו לשבת שוב על כוס יין, הפעם ב"נורמן", עדיין בגבולות תל אביב. קרין, החברה המרוגשת, העלתה את התמונה הבאה לחשבון האינסטגרם שלה וכתבה: "סופסוף היא כאן!!!".

לחךך

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן