גל מ"המירוץ למיליון" מציג לוק חדש ומשופם

כמו כל גבר טיפוסי בחדר האמבטיה, גל אלמוג מ"המירוץ למיליון" הביט על עצמו בוקר אחד במראה והחליט שהגיע הזמן למייק אובר גברי. זה נגמר בשפם מסוקס למדי. סבאח אל חיר גם לך, סייד גל. 

מי שמכיר את הזוג הנשוי הטרי מהשכונה באשדוד, גל אלמוג וליאל גלשטיין, בוודאי הופתע לראות בימים האחרונים את הבעל גל אוחז במראה משופם ומסוקס ולא היה יכול לעצור ולשאול "וואט? וואט?? וואט?!"

גם אנחנו הופתענו מהשינוי, שממשיך אגב לצמוח ולהתעצב על פניו של גל ככל שהימים חולפים, ולא יכולנו שלא לתהות מאיזה ז'אנר קולנועי שאב את ההשראה. (או שמא זה בכלל באשמת הוודג' של הקולגה למירוץ, אוריאל יקותיאל?!)

אז מה מסתבר? לא ז'אנרים מפוקפקים ולא יקותיאלים אחראים לשפם המפתיע, אלא שבבית אלמוג-גלשטיין, כמו בבתים רבים בישראל, יש סדרת טלוויזיה שרצה חזק בוי או די. "הכל באשמת פאודה!", ליאל מזדעקת, "בסוף שבוע של העצמאות הרבצנו את כל הפרקים, וגל לקח את זה צעד אחד קדימה".

גל דווקא רואה את זה טיפה אחרת, ותופס את עניין טיפוח השפם יותר כאתגר: "בחיים לא חשבתי שאני אצליח לגדל שפם. בהתחלה ליאל עשתה לי פרצופים, אבל אחר כך אמרה 'וואלה יפה'".

"נכון, כי צריך להתרגל לזה!" מוסיפה ליאל.

"אם היא היתה אומרת שזה לא יפה, אז הייתי מוריד", חתם גל את הנושא, ונראה שלמרות השפם, אפילו שליאל חושבת שהוא קצת מוגזם, שלום הבית במשפחת אלמוג-גלשטיין עומד להישאר על כנו יחד עם החבר החדש שנוסף למשפחה.

גל וליאל התחתנו לפני חודש וחצי בחתונה גדושת אורחים באשדוד, ביניהם גם חבריהם למירוץ, ובמקרה שפספסתם, בינתיים הזוג פה מגדל שפם בנחת במקום לנסוע לחגוג האני מון כהלכתו. השניים מתכננים על ירח דבש בארצות הברית בסתיו הקרוב, זאת אלא אם הבעל בעל הלוק ההולם פתאום יקבל איזה תפקיד של מסתערב בתכנית טלוויזיה מצליחה. יאללה פאודה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן