שלומית מלכה ל"ספורטס אילוסטרייטד"

רק אתמול דיווחנו לכם על כך ששלומית מלכה כבשה עוד פסגה והצטלמה לשער המגזין היוקרתי "גלאמור", וכבר נראה שההצלחה המסחררת מסרבת לעצור. מלכה הצטלמה למגזין "ספורט אילוסטרייטד", שזו כבר אבן דרך רצינית בקריירה המשגשגת שלה. פורטל "עומרי חיון" לא עומד בקצב.

1850989-5

מלכה אמנם צעירה אבל אל תתנו לגיל להטעות אתכם, כי נראה שבמשך 21 שנות חייה היא כבר חוצה יעדים שהרבה דוגמניות מצליחות יכולות רק לחלום עליהם. רק אתמול סיפרנו לכם על השער שקיבלה למגזין היוקרתי "גלאמור", ומסתבר שמאז עברו הרבה מים בנהר.

שלומית הספיקה לאגור הרבה קמפיינים בינלאומיים יוקרתיים לרזומה, כמו "ראלף לורן", "מולר", "שוורצקוף", "BEBE", ועכשיו היא גם הפרזנטורית של חברת "אינטימיסי" – אותה החברה שמלכה לבושה בבגדיה בעודה מתנוססת על השער של מגזין "גלאמור" היוקרתי, אבל כנראה שזה ממש לא מספיק לה.

shloppy_1_g

הבינלאומית נבחרה להצטלם לקמפיין החדש של "מייבלין ניו יורק", מבין מאות דוגמניות שנבחנו לתפקיד. לפני מספר ימים היא טסה לצילומים המדוברים וגם ערכה כמה פגישות חשובות עם אנשי תעשייה מהשורה הראשונה. מסתבר שצלם האופנה שצילם אותה על הסט, התרשם ממנה והציע לאנשי מגזין בגדי הים 'ספורטס אילוסטרייטד' לעבוד איתה, והם מצידם מיד נענו בחיוב. כעבור כמה ימים מלכה הגיעה לסט, הצטיידה בבגד ים, והראתה לבר רפאלי איך עושים את זה.

1850987-5

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן