השתחרר להן "בורג": מי בא לפרגן לשירה גפן ושרה אדלר בפרמיירה?

291952014_publicity03.news

אתמול נערכה פרמיירה חגיגית לסרט שצפוי להיות אקלקטי במיוחד בנוף הישראלי, "בורג", בבימויה של שירה גפן וכיכובה של שרה אדלר. החברים בתעשיה באו לפרגן. 

סרטה עתיר הפרסים של שירה גפן, "בורג", צפוי סוף סוף לעלות לאקרנים גם בישראל בסוף החודש, והאין זו הזדמנות נפלאה להזמין את חברי הברנז'ה לפרגן לבמאית מהשושלת המעניינת בישראל, כדי לחגוג פרמיירה מלכותית.

הפרמיירה החגיגית התקיימה בקולנוע לב בדיזנגוף סנטר. לפני ההקרנה התכנסו מאות המוזמנים בתערוכת וידאו ארט של גיבורת הסרט, האמנית מיכל קיים (בגילומה של השחקנית שרה אדלר), וביניהם היה ניתן להבחין קודם כל במשפחה המפוארת. מדרגה ראשונה כיבדו בנוכחותם משפחת גפן המורחבת: יהונתן ונורית גפן, אביב גפן ואשתו שני פרידן, אתגר קרת, בעלה של שירה גפן. מדרגה משפחתית שניה היה קשה לפספס את בן הדוד מדרגה שניה ליאור ורוני דיין וגם את יעל דיין, הדודה מדרגה שניה.

unnamed (3)
אב גאה. יהונתן ושירה גפן. צילום: רפי דלויה
unnamed (6)
גם האח והגיסה. שני פרידן, אביב ושירה גפן. צילום: רפי דלויה
unnamed (7)
בהרכב מלא. יהונתן, נורית, אביב גפן ושני פרידן. צילום: רפי דלויה
unnamed (5)
הגיעו לפרגן גם מהצד השני של המשפחה ליאור ורוני דיין. צילום: רפי דלויה
unnamed (4)
כוכבת השקות. יעל דיין ושירה גפן. צילום: רפי דלויה

עוד בלטו בנוכחותם השחקן שי אביבי, הזמרת לינה מח'ול, שחקני הסרט שרה אדלר, סמירה סרייה, הנרי דוד, זיאד בכרי, דוריד לידאווי, הזמרת סיון טלמור, משה אדרי, הסוכן אריק קנלר, הבמאי ערן קולירין, מנכ"ל הקרן לקולנוע ישראלי כתריאל שחורי ועוד רבים וטובים.

unnamed (9)
משיקים. קאסט "בורג". צילום: רפי דלויה
unnamed (8)
משחררות ברגים. שרה אדלר ושירה גפן. צילום: רפי דלויה
unnamed
הנרי דוד. צילום: רפי דלויה
unnamed (1)
שי אביבי. צילום: רפי דלויה
unnamed (2)
לינה מחול, מפרגנת לחברה סמירה סרייה. צילום: רפי דלויה

"בורג" הוא סרט דרמה המספר על שתי נשים, אחת ישראלית, השנייה פלסטינית, החיות באותה סביבה אך בשני קצוות שונים.

מיכל קיים (שרה אדלר) היא אמנית פלסטית מפורסמת המתגוררת בירושלים. בוקר אחד מיטתה נשברת, היא נופלת ומאבדת את הזיכרון. מיכל מזמינה מיטה חדשה ומגלה שבורג אחד חסר. כשהיא מתלוננת בפני מפעל הרהיטים, היא גורמת לפיטוריה של נאדין (סמירה סרייה), פלסטינית צעירה שעובדת במפעל בהכנסת ברגים לשקיות. האירוע הוא נקודת אל חזור לשתי הנשים עד שהגורל מפגיש אותן במחסום. טעות אנוש של חייל גורמת לשתי הנשים להתחלף. מיכל נשלחת לרשות הפלסטינאית במקום נאדין ונאדין נשלחת לבית של מיכל בירושלים. הטעות גורמת לנשים המתחלפות לגעת בכמיהה האמיתית שלהן.

הסרט זכה בפרסים בשנת 2014 ביניהם פרס התסריט והעריכה בפסטיבל הקולנוע בירושלים, פרס המבקרים במסגרת האוטרים החדשים, פסטיבל AFI לוס אנג'לס, שבוע המבקרים בפסטיבל קאן, פסטיבל הקולנוע בוורשה ועוד בפסטיבלים בינלאומיים לקולנוע רבים בעולם.

הסרט יעלה לאקרנים בישראל ב-30 באפריל.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן