מני נפתלי יכנס ל"האח הגדול" VIP או לא?

ממעון ראש הממשלה למעון האח הגדול? לבורסת השמות של המפורסמים שיפקדו את בית "האח הגדול" VIP בעוד קצת פחות משבועיים, הצטרף לפני מספר שבועות אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, מני נפתלי, לאחר שנודע כי הוא סירב להשתתף בעונה הוא התראיין היום וסיפר בגלוי על הסכומים שלטענתו הוצעו לו ולרעייתו כדי שייכנסו ביחד לתכנית. 

224770

מוקדם יותר היום התראיין מני נפתלי, אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, בתכנית "הכל כלול", שם סיפר על המגעים המתנהלים בין הפקת "האח הגדול" ובינו ובין רעייתו, סימונה, לכניסה של שניהם לבית המפורסם במדינה ב-10 במאי.

נפתלי מתאר לכתב התכנית לירן שבתאי, כיצד הציעו לו סכום גבוה בהרבה מהסכומים שהתפרסמו בתקשורת. למשל, תיאר שהוצעו לו ולרעייתו סך הכל 400 אלף שקלים: 150 אלף שקלים לכל אחד על הכניסה, ועוד 50,000 שקלים במהלך התכנית. הוא סיפר שאשתו לא רצתה שישתתפו בתכנית והוא מצדו ביקש שכר של 650,000 שקלים על השתתפותו. "אם יתנו סכום מפתה אני נכנס, אין לי מה להפסיד. אני כרגע לא עובד. אתמול חתמתי אבטלה, אז אין לי מה להפסיד", אמר והוסיף שהוא לא עושה זאת בשביל הפרסום והבטיח "יש לי עוד הרבה הפתעות בדרך".

כמו כן העיד על עצמו שאם ייכנס – יקטוף את המקום הראשון. "כלום לא סגור, אם נגיד יבואו להצעה שלי, יכול להיות שניכנס יחד שנינו", אמר בסיום הראיון.

נפתלי הגיש בשנה שעברה תביעה לבית הדין האיזורי לעבודה בי-ם נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, רעייתו שרה נתניהו וסמנכ"ל הנכסים והמבצעים במשרד רה"מ עזרא סיידוף. בתביעתו הוא דורש פיצוי מהשלושה של 1.1 מליון שקלים, בשל מה שהוא הגדיר "התנהגות שלוחת רסן" של רעיית רה"מ ויחס מחפיר בתנאי תעסוקתו לטענתו, והבטחה מצד סיידוף להעניק לו מעמד של עובד מדינה, שלא עמד בה. כמו כן נפתלי תובע התנצלות ופיצויים בסך 100 אלף שקלים מרה"מ נתניהו בגין לשון הרע והוצאת דיבה, בעקבות ראיון בערוץ 2 שם נטען שנפתלי פוטר וסולק מעבודתו.

אם ייכנס ב-10 במאי לבית "האח הגדול", להסתגר במלון כפי שמשתתפי התכנית נוהגים לעשות – לא יתאפשר לו. שכן באותו היום אמור נפתלי להעיד בבית-הדין האיזורי לעבודה בירושלים בתביעה המדוברת.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן