חוזרים בזמן: דודו ארז ויגאל שילון בשנות ה-80

11156354_10153416025768149_784344822965397131_n

יגאל שילון חוגג יום הולדת וזו תמיד סיבה טובה לנבור בבוידעם! דודו ארז ויגאל שילון נמצאים כל היום ביחד היות והם מצלמים יחדיו את התכנית הטלוויזיה הפופולרית לילדים ונוער, "החפרנים". דודו חפר וחפר עד ששלף תמונה סופר עתיקה עם יגאל שילון, לא הצליח להתאפק ופרסם ברשתות החברתיות.

פורטל עומרי חיון הרים טלפון לדודו ארז לברר את פשר התמונה המשותפת, והקומיקאי, כוכב "החפרנים" סיפר: "הסיפור מאחורי התמונה הוא שכשהייתי בכיתה ט' בערך, בנתניה, הייתי הולך מדי שבוע לאולפני הרצליה לראות איך מצלמים תכנית 'סוף סוף' ו'סיבה למסיבה', אז היתה שם את הפינה של יגאל שילון. כל הזמן הייתי יושב, כבר אז התחלתי להתעניין בתחום והייתי מסתובב בקונטרול, רואה איך מצלמים טלוויזיה. בגלל שהיום את 'החפרנים' אנחנו עושים גם כן עם אולפני הרצליה, אז הוא כל הזמן שם. יגאל שילון היה איש מקסים ונותר כזה". לגבי קסמו של שילון אגב, אין לנו ספק, אבל זה רק אנחנו או שכל קשר בין המראה של דודו ארז בכיתה ט' ודודו ארז בן ה-42 של היום הוא מקרי בהחלט?!

881
דודו ארז ב"החפרנים"

"הבטחתי לו שאחפש את התמונה הזו בבית של ההורים שלי שאני מצולם איתו כילד והנה מצאתי את התמונה המדוברת דווקא ביום ההולדת שלו", מוסיף ארז, "פעם היו הרבה פחות הפקות מהיום, אני זוכר שהייתי צריך לקחת אוטובוסים מהתחנה המרכזית להרצליה כילד, אפילו בלי כרטיסים ובלי כלום, סתם כדי לראות איך עושים טלוויזיה. פעם זה היה פחות חשוף, לא היה ריאליטי הרי".

ארז עצמו לא זוכר את השנה בה התמונה צולמה, אך בהחלט מצא בה כמתנת יום הולדת מוצלחת לשילון שחגג בשבוע שעבר יום הולדת 69.

לסיום ארז מאחל "שיהיה לו המון המון מזל טוב", וגם הפורטל מצטרף לאיחולים ורואה את הנושא כחפור. 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן