האם שרית אביטן תכנס ל"אח הגדול VIP"?

העונה החדשה של תכנית הריאליטי "האח הגדול VIP" כבר עוד רגע כאן ואיתה גם עונת השמועות על המשתתפים. אחרי שחשפנו בפורטל כמה משמות המפורסמים שייכנסו לבית האח הגדול, ישנה חשיפה נוספת: האם שרית אביטן נכנסת לבית "האח הגדול VIP"?

ככל הנראה, שרית אביטן מצטרפת לרשימת המתמודדים והשמועות על המתמודדים לעונה החדשה של "האח הגדול" בגרסת הסלבס, יחד עם מושיק עפיה, שיר אלמליח, אריאנה מלמדאמיר חצרוני ועוד.

pic27-750x420-1422458844

אחרי שעברה את טבילת האש בגזרת תכניות הריאליטי בזכות השתתפותה בתכנית "חי בלה לה לנד", אביטן מפנה דרך לתכנית הריאליטי השניה בחייה. במהלך צילומי התכנית "חי בלה לה לנד" בעונה בה השתתפה, שרית הצהירה על כך שמתכננת להישאר בתולה עד החתונה, דבר שתפס נפח נכבד מהתדמית שנוצרה לשרית כבחורה תמימה, שקטה ומופנמת – מה שיכול להוות עבורה חיסרון בתקופת השהות בבית האח. במידה ושרית תעלה במדרגות הכניסה לבית האח, היא כנראה תצטרך להתמודד עם טיפוסים שונים ועם העובדה שכל עם ישראל צופה בה בכל רגע נתון.

P753308

דבר נוסף שעלול להקשות על שרית בתקופת הצילומים, זו העובדה שהיא תצטרך להשאיר בבית את בן הדוד הקרוב אליה ביותר, דניאל אוטמזגין, שאיתו היא נפגשת לא מעט. לפי תדירות התמונות שהשניים מעלים יחד לחשבונות האינסטגרם שלהם, נראה שלהפריד בין שני בני המשפחה הללו יהיה צעד כמעט בלתי אפשרי.

יוןיןו

יחל

עיעילל

דניאל הוא סטודנט למשפטים ב"שערי משפט", מתגורר בכפר סבא, וחוץ מהמון תמונות שלו עם הגברת אביטן, בחשבון האינסטגרם של אוטמזגין תוכלו למצוא גם כמה וכמה תמונות שלו מחובק עם בת דודה אחרת – אחותה של שרית, וגם עם דלית זריהן ("היפה והחנון").

חךלך

אז האם שרית אביטן באמת מיועדת להיכנס לשערי בית "האח הגדול" בערב פתיחת העונה? מקורבים לזמרת הצעירה סיפרו כי היא אכן תשתתף כדיירת בתכנית הריאליטי המדוברת, אבל שעד כה אביטן לא אישרה בפניהם את הדברים.

מנהלה האישי של אביטן, הסוכן רוברטו בן שושן, מסר בתגובה: "הטענות אשר עולות בכתבה על כך שהזמרת שרית אביטן תשתתף בתכנית המציאות האח הגדול אינן נכונות ואין להן קשר למציאות".

Untitled-15

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן