הגולשים תוקפים: בר רפאלי מעוררת סערה ברשת

בר רפאלי העלתה לחשבון האינסטגרם הפרטי שלה תמונה של גרפיטי שנתקלה בו באמצע הרחוב, עם הכיתוב של שמה. העובדה שרפאלי כתבה כי היא לא מנסה לעודד השחתה של המרחב הציבורי, לא בדיוק הצילה אותה ממבול התגובות הנזעמות של הגולשים – העם אמר את דברו.

gergre

רגע אחרי שבר שוב לא נכנסה לרשימת 100 הנשים הסקסיות בעולם, ובזמן שהיא מקשטת לנו את המסך בימים אלו עם הפרסומת החדשה לצד אוריאל יקותיאל, רפאלי מספקת לנו ידיעה חדשה והפעם הרבה פחות חיובית.

gtrgtr

בתמונה שהעלתה לחשבון האינסטגרם הפרטי שלה, בר אמנם ציינה מראש: "ממש לא נעים לי, אני נגד ונדליזם, אני לא מנסה לעודד פה השחתה של המרחב הציבורי, אבל… זה מאוד מחמיא", בצירוף אייקון מסמיק.

unnamed

כפי שניתן היה לצפות מראש, התמונה שהעלתה בר גררה אחריה המון תגובות ביקורתיות מצד הגולשים, למרות הטקסט הכתוב שהוסיפה בניסיון לצאת פוליטיקלי קורקט. למשל: "עלק שגרירה, מתבייש שאחת כמוך מייצגת אותי בחו״ל!!!", "זה ממש לא מחמיא ואפילו מכוער", "אני מאוד מכבד אותך והייתי שמח שלא היית מפגינה סימני חיבה לדבר כזה", "לא לעניין, את מודל לחיקוי ליותר מדי נערות כדי לעודד זיהום מהסוג הזה", "אסור לך לתת לזה במה!!", ועוד…

vfdv

בנוסף לתגובות האלה, היו גם הגולשים החשדנים והציניקניים שניסו להחזיר את הגברת לקרקע עם תגובות כמו "חחחח אין עוד בר רפאלי היא היחידה", "ואם זו בר רפאלי אחרת? לא חסר", ואפילו היו מי שניסו לקטוף בלעדיות ואמרו שהם אלה שיצרו את הגרפיטי המדובר. בכל אופן, נראה שבר לא כל כך מבינה על מה כל המהומה, כי בהמשך היא העלתה תמונה נוספת לחשבון האינסטגרם שלה, בלי שום התייחסות נוספת לסאגת הגרפיטי.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן