אליאנה תדהר ובן הזוג בחופשה רומנטית

אליאנה תדהר ("גאליס") ושיר מורנו ("החממה"), אחותה של טלי מורנו, יצאו לחופשה מעולם הילדים ותפסו טיסה עם בני הזוג שלהן לאיים המלדיביים. האם מדובר בצירוף מקרים או ששתי הכוכבות מהסדרות המקבילות תכננו יחד חופשה אי שם בקצה השני של העולם?

חךל

את אליאנה תדהר כולנו מכירים ככוכבת הילדים האהובה מסדרת הילדים "גאליס", ושיר מורנו כבשה גם היא את עולם הילדים כבר אחרי שלוש עונות של הסדרה המקבילה "החממה" וסדרת המערכונים "שבט צוצלת". אם אתם לא בדיוק צופים בסדרות נוער והשם שלה בכל זאת מצלצל לכם מוכר, אולי זה מפני שהיא אחותה הקטנה של הכתבת ומגישת החדשות בערוץ 10, טלי מורנו.

unnamed (4)

השבוע אליאנה ושיר עלו על טיסה כדי לנפוש עם בני זוגן באיי המלדיביים ונפגשו בבקתה על המים.

unnamed (2)

את התמונה הזו העלתה אליאנה תדהר לחשבון האינסטגרם הפרטי שלה, כשהיא מציינת את מיקומה בשדה התעופה בן גוריון.

unnamed

במהלך השבוע האחרון, שיתפו אותנו אליאנה ושיר בתמונות מהחופים המרהיבים של המלדיביים, וכאילו שזה לא מספיק מעורר קנאה – שיר מורנו משתפת אותנו בתמונות עם בן הזוג שלה על האי.

unnamed (6)

טוב נו, אם בכל זאת יש סיבה אחת ממש קטנה להפסיק לקנא, זו כנראה העובדה שארבעה ימים שיר ובן הזוג שלה הסתובבו על האי בלי המזוודות שלהם, שהגיעו בדיליי רציני.

unnamed (7)

זהו, עבר לנו. אנחנו חוזרים לקנא.

unnamed (8)

אמנם אליאנה לא בדיוק הטיפוס שיעלה תמונות זוגיות ודביקות עם החבר, אבל אנחנו נסתפק בתמונה הזו של הבחור בבגד ים שצף לו על המים הצלולים לצד הבקתות הקטנות והאינטימיות האלה, בנוף היפהפה והמבודד הזה, וננחש שכנראה מדובר באורן רוגובין, בן זוגה.

 

unnamed (1)

unnamed (3)

 

 

 

 

 

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן