ממשיך הלאה: אחי נתן והבת של אבי גואטה ביחד

achizohar2

זה נראה כאילו הפרידה של אחי נתן והדוגמנית בר וישניה קרתה לפני דקה ורבע, אבל אחי לקח לעצמו חודש להתאושש, ועכשיו הוא יוצא עם זוהר גואטה, הבת של הסוכן אבי גואטה. בקרוב דואט? 

יוצא "האח הגדול", אחי נתן, שכבר שבה בקסמיו את אנה בול במהלך העונה, ואחריה את הדוגמנית בר וישניה, אותה הכיר באודישנים לתוכנית, צובט את הלב עכשיו למישהי חדשה. לפני קצת יותר מחודש אחי ובר הפרידו כוחות, אחרי זוגיות צמודה ופוטוגנית של חצי שנה, והשתדלו לעשות הכל הכי בטוב שאפשר. כעת, כשההדורים מיושרים, אחי הרשה לעצמו להמשיך הלאה ולפני שבוע וחצי התחיל לצאת עם זוהר גואטה בת ה-22, בתו של סוכן האמנים הידוע, אבי גואטה.

achizohar

לפי מקורבים, השניים הכירו דרך חברים משותפים, וכשאנחנו מדברים על חברים משותפים – אנחנו בהחלט מתכוונים לדנית ואליאב. את הדייט הראשון בילו אחי וזוהר במועדון האוטו ברמת השרון לפני שבוע וחצי, וביום שישי האחרון כבר לא השאירו הרבה מקום לספק כשבילו ביחד במסיבת יום ההולדת של דנית. זוהר הגיעה למסיבת הבריכה עם אחיה, שי, ואחרי כן האחים פלוס אחי כבר זרמו לקידוש של שישי בבית הגואטות.

בשנה האחרונה אחי עובד על חומרים מוסיקליים מקוריים ומבלה ללא הרף בחדרי הקלטות. מי יודע, אולי עלם החמודות מוצא חן בעיני האבא לפחות כמו שהוא מוצא חן בעיני הבת – ואז העתיד גדול.

achizohar3
ערב טוב לך. זוהר גואטה

 

אז מה אחי, כבר בן בית אצל משפחת גואטה?

"אין תגובה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן