הראל סקעת נגד המבקרת: "מי מלמד אותך לכתוב"

הראל סקעת נגד אריאנה מלמד: הזמיר הראל סקעת הגיב בעמוד הפייסבוק (אומן) שלו בחריפות לניתוח הביקורתי של אריאנה מלמד, מאתר YNET, על השיר החדש שלו: כמה עוד דרכים .לטענת מלמד, סקעת, למרות היותו הומוסקסואל מוצהר, ממשיך לשיר שיר אהבה לנשים, במקום לגברים. לדבריה, אם סקעת ישיר לגברים, זה יפגע בו ונגד חשבון הבנק שלו, עוד היא קובעת שסקעת נועל את עצמו.

>> עידכון: עידן רול יוצא לטובת הראל סקעת בפרשת המבקרת – הקליקו לכתבה

מתוך טור הביקורת של מלמד: לבו של סקעת נחשף למי שהיה מעוניין בכך, בפריים טיים ובלחצים נבזיים, כמי שפעימות אהבתו נתונות לגברים. לטעמי, זה היה ועודנו עניינו הפרטי של סקעת, כפי שנטיותיהם המיניות ואורחות חייהם של אנשים המתנהלים באור הזרקורים צריכים להיות, עד שהם בוחרים לשתף בכל זה את הציבור. מרגע שבחר, הראל סקעת צריך לענות – בעיקר לעצמו – על השאלה מדוע הוא ממשיך לשיר שירי אהבה לנשים.

זה כבר לא יכול להתפרש כ"ביטוי אותנטי של רגש". זה כבר לא יכול להצטייר כזיהוי של ה"אני" של היוצר עם יצירתו. לכל היותר, אפשר להבין את ההתעקשות הזאת רק במונחים כלכליים: לו היה סקעת בוחר לשיר לגבר, ההתפלגות הדמוגרפית הייתה עובדת נגדו ונגד חשבון הבנק שלו.· תגובתו של סקעת לא אחרה לבוא, וכך הוא הגיב בדף האומן שלו בפייסבוק:

"אריאנה, מי מלמד אותך לכתוב. אופוטוניטיסטית זולה ושיטתית. כיסיי מתמלאים בכבוד בזכות מערכת אמון נפלאה בייני לבין הקהל שלי שכדי שזה יכנס לכתבתך השחזת שוב את עפרונך השיקרי על מנת לפרש שיר כאחרונת תלמידות כיתה א. פעם הבאה שאת מבקרת אמנים תטרחי לצפות ולשמוע את יצירתם. עד אז, קפצי לי שלך הראל"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן