"אתם בושה למין האנושי"; הקהילה הגאה רותחת על רשת הולמס פלייס

gay-gym

כשגולשת טרנסקסואלית העבירה תלונה בפייסבוק לרשת הולמס פלייס על עובד המכון שכתב "גועל נפש" על כתבה בה מסופר על מערכת יחסים בין טרנסקסואלים, היא לא העלתה בדעתה שהיא תקבל תגובה מפתיעה ורחוקה מלהיות פוליטיקלי קורקט. גם חבריה שהתלוננו על תגובת העובד הופתעו מתגובה מקוממת: "אתם בושה למין האנושי כולו. עכשיו לפחות תהיה לכם סיבה טובה להשמיץ ולבטל מנויים". רשת הולמס פלייס בתגובה: "רואה בחומרה רבה את הדברים שפורסמו בשמה ומתנגדת לתוכנם באופן מוחלט".

הסיפור המוזר בעל ניחוחות טרנספוביים בו מעורבת רשת חדרי הכושר הולמס פלייס, שידועה כפופולרית מאד בקרב הקהילה הגאה, מתחיל בפוסט שעלה בעמוד MSN Israel בפייסבוק אתמול. בכתבה מתואר זוג טרנסקסואלים – גבר שהפך לאשה ואשה שהפכה לגבר, וכעת הם זוג. הטוקבקים בפייסבוק נחלקו בין תומכים ומתנגדים, כשמה שבלט לנגד עיניה של רונה קוגן, חברה של הזוג, הוא תגובה של עובד הולמס פלייס באר שבע שהגיב "גועל נפש".

msn

ronasergey

רונה מיהרה להעביר תלונה לרשת הולמס פלייס דרך הפייסבוק. "הזוג שזה נכתב עליהם הם חברים ממש טובים שלי", אמרה לפורטל, "חבר טוב שלי, גיי, מאמן שם ועוד כמה חברים שלי מתאמנים שם. פניתי להולמס פלייס רק כדי שינזפו בעובד".

התשובה שקיבלה רונה מהמכון היתה מבחינתה לא צפויה והפתיעה אותה, ולכן לדבריה בחרה לפרסם את הדברים בעמוד הפייסבוק שלה. בתגובה נכתב לה: "אנו סומכים על לקוחותינו שיבינו כי המונח 'סובלנות' כולל לא רק התייחסות סובלנית לנישואין כאלה, אלא גם התייחסות סובלנית למי שמביע דעה שונה בפייסבוק… תגובות בפייסבוק הן עניין חוקי בישראל, נישואין חד מיניים עדיין לא. לא תרצי שמישהו יתלונן במשטרה נגדך משום שאת תומכת במעשים לא חוקיים, נכון?".

11139362_10205587091089377_5263038872663830812_n
התגובה שקיבלה רונה מהרשת בפייסבוק

 

הדברים שקיבלה רונה בתגובה מיד עוררו רעש וזכו לעשרות שיתופים. אדם נוסף שפנה בעקבות הדברים לפייסבוק של הולמס פלייס גם, זכה לתגובה שהדהימה אותו: "כנראה שפאשיסטים שפוסלים תגובות ודעות יש בכל מקום… (תשובה זו מתייחסת לתלונה על הדברים שכתב העובד על הכתבה ב-MSN – מ.ג.) מנויים שפוסלים רשת שלמה שאין לה קשר לתגובת עובד, מוטב שיעשו בדק בית רציני בינם לבין עצמם. אתם בושה למין האנושי כולו. עכשיו לפחות שתהיה לכם סיבה טובה להשמיץ ולבטל מנויים".

holmes44
פאשיסטים, בושה למין האנושי כולו. תגובת הולמס פלייס לגולש אחר בקהילה.

 

כשפנינו לקבל תגובה מרשת הולמס פלייס, שם נדהמו מהדברים שנכתבו והבטיחו לטפל בנושא בכל האמצעים העומדים בידיה, אך לא פירטו עוד כיצד. כמו כן מסרו בתגובה: "רשת הולמס פלייס רואה בחומרה רבה את הדברים שפורסמו בשמה ומתנגדת לתוכנם באופן מוחלט. הדברים אינם מייצגים את דעתה ועמדתה של רשת הולמס פלייס והיא מוקיעה אותם בחריפות. רשת הולמס פלייס מונה כ-80,000 חברי מועדונים ברחבי הארץ, מכל המגזרים באוכלוסייה, ללא קשר לדת, גזע  ומין. רשת הולמס פלייס מתנצלת בפני מי שנפגע, ותמשיך לתמוך בשיוויון זכויות לכל אדם, כפי שניכר מפעילויות הרשת בכל המועדונים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן