צפו בריהאנה מטריפה את העולם: מסניפה קוק או מגלגלת ג'וינט?

rihanna-24

השמלה הזו בזהב-לבן או כחול-שחור? גרסת אבקת הכוכבים. סרטון של ריהאנה וחברים שעלה לרשת מציג את ריהאנה מבצעת מעשים חשודים מאד. הרשת התחרפנה: האם ריהאנה הסניפה קוק או בסך הכל גלגלה ג'וינט תמים? הכוכבת מכחישה – לטענתה, קוק זה לא.

riri

וידאו חדש שעלה לרשת מאחורי הקלעים של פסטיבל קואצ'לה בארה"ב, מעלה תהיות רבות לגבי מעשיה של הזמרת הכוכבת בת ה-27. בסרטון רירי נתפסת עושה משהו שלמראית עין ראשונית נראה כמו קשית ביד בזמן ששתי נשים סביבה רוקדות לצלילי מוסיקה. אחרי כן, ריהאנה נראית מושכת באפה עם היד שלה. אתם יכולים לנחש לאן כל זה מוביל…

הזמרת הברבדואית היתה די פתוחה לגבי חיבתה לעישון מריחואנה, אבל קוק זה כבר סיפור אחר לגמרי. לא ברור בדיוק מה קורה שם בוידאו. כאשר היא נמצאת מחוץ לפריים לכמה שניות ואז חוזרת, ברור שיש שם איזשהו עיסוק עם אף, אולי חטפה צינון?

ואז בסרטון הוידאו השני שיצא, רירי כבר מתעסקת בפעילות אחרת של גלגול ושימוש בג'וינט.

מפה לשם, ריהאנה חטפה קריזה. היא יצאה בהכחשות בעניין הקוק ועל הדרך קראה לגולשים שהשתגעו סביב הוידאו "עלובים". למעשה, התגובה שלה היתה חריפה הרבה יותר, והיא הגיבה לדברים: "יא עלובים, יש לכם חתיכת חוצפה! כל טמבל יכול לראות שזה ג'וינט שאני מגלגלת! מי לעזאזל מסניף טבק?!", וסמכו עלינו שזו עוד התגובה המצונזרת.

זוהי אינה הפעם הראשונה שריהאנה מסתבכת עם ענייני אבקות בפסטיבל הקואצ'לה השנתי בארה"ב. או בכלל. בשנת 2012 התפרסמה תמונה של הכוכבת פורסת שורות של אבקה על ראשו הקרח של גבר שעשתה שמות ברשת.

rihanna-coke

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן