קים וקניה בישראל: הופעתו הספונטנית של קניה ווסט התבטלה

הזוג שנחת הבוקר בישראל סיים את הטבלתה של בתם, נורת' ווסט, בכנסיה הארמנית בירושלים והמשיך לביקור בכנסיית הקבר. לאחר מכן פגש הזוג את ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, וקניה ניסה להרים הופעת בזק אך ההפקה נתקלה בקשיים והמופע בוטל. 

unnamed (19)

אחרי שנודע כי בתם בת השנתיים של קים קרדשיאן וקניה ווסט, נורת', והטבלתה בכנסיה הארמנית הם הסיבה לביקורה של המשפחה המפורסמת בישראל, המולה רבה נרשמה ברובע הארמני בירושלים עם הגעתם של קים, אחותה קלואי, קניה ונורת'. טקס ההטבלה הסתיים לפני שעתיים ומשם ממשיכה המשפחה לביקור בכנסיית הקבר.

unnamed (17)

השמועות על המשך ביקורה של המשפחה מדברות על ביקור בכותל וקפיצה לים המלח, אך אם ככה התחיל הטיול של משפחת קרדשיאן בהולילנד, אנחנו נמשיך לקוות שהזוג ידאג לספק עוד כמה הפתעות מרגשות. בתוך כך, נודע שבכוונתו של קניה להופיע בירושלים בחינם לתושבים. ההופעה היתה מתוכננת להתקיים במוזיאון מגדל דוד, אך ההפקה נתקלה בקשיים וכעת מסתמן כי ההופעה לא תתקיים שם. האם קניה ווסט יצליח להרים הופעה לתושבי ירושלים בתוך שלוש שעות?

unnamed (18)

מאוחר יותר הזוג הגיע לארוחה במסעדת מונא וסעד שם עם ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת. במקביל ניסו בהפקת המופעים של קניה להרים מופע בזק במוזיאון דוד בירושלים בשעה 23:00, אולם קשיי הפקה ומרחב קטן מדי למופע מהסוג הזה הביאו לביטולו. נכון לעכשיו מסתמן כי קניה לא יופיע בהופעת בזק חינמית בישראל, כפי שעשה אמש בירבאן, בירת אמרניה.

כגכ

Capture666

unnamed (21)

unnamed (20)

kim14159_c kim111_c

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן