אסי עזר ואלברט משוויצים בטבעות אירוסים

לא דעות חשוכות של טוקבקיסטים יפריעו לזוג המאושר לחגוג את אירוסיהם. אסי עזר ובן זוגו הספרדי אלברט חושפים טבעות אירוסים, ואסי לא חוסך במלים מרגשות על בן זוגו. 

1887451-18

אסי עזר ניצל את החופשה הניו יורקית שלו ושל בן זוגו בשנתיים וחצי האחרונות, אלברט אסקולה, כדי להציע לו נישואים. אסי תכנן אמנם פעמיים להציע את הנישואין, באמצעות שתי טבעות אירוסין לשניים אותן רכש בארץ. פעם אחת במסעדה שהיתה רועשת מדי ובפעם השניה על גג האמפייר סטייט (אבל אז אלברט סיפר לו שכך אחותו קיבלה הצעת נישואין). בסוף ההצעה המתועדת בוידאו נערכה בחדרם המשותף בניו יורק. כמו שהבנתם, אלברט הכי אמר "איי דו".

1887449-5
משוויצים. מתוך stripesandpearls.com

 

בבלוג Stripesandpearls של מיכל עזר-שטיין, אחותו של אסי, כתב אסי כמה מלים חמות לאלברט וגם לטוקבקיסטים התומכים:

"תודה לכולם על הברכות החמות, אלברט ואני סופר מתרגשים! אנחנו ביחד כבר שנתיים וחצי, ואלה היו השנתיים וחצי הכי יפות ומשמעותיות בחיי. האיש הזה עושה אותי אדם טוב יותר, הוא המודעות המוסרית שלי, הוא גורם לי להתעורר בכל בוקר עם חיוך, הוא נותן לי אוויר לנשום וכתף לבכות עליה כשאני צריך".

"אלברט לימד אותי שאהבה היא משהו שיכול לחצות מדינות, דתות ולשבור סטריאוטיפים.

"אף אחד לא יכול לשבור אותנו כשאנחנו ביחד, אי אפשר לפגוע בנו. כשאחד נמצא למטה, השני מרים אותו וההפך.

"עם אלברט למדתי שאהבה, בין אם היא בין גבר לאשה, אשה לאשה או גבר לגבר, היא הדבר הכי יפה בעולם, מטרה גדולה יותר שאנחנו צריכים לשאוף אליה.

"אנחנו צריכים להילחם עבור האהבה, לא כסף, לא אדמה, אהבה.

"אז תודה לכולם שבירכו אותנו, אני קורא את התגובות ולא מפסיק לחייך.

"הייתי בקשר אתכם דרך רשתות חברתיות מהיום שנכנסתי לתחום הבידור ואני לא מתכנן להסתיר דבר מכם (בטוח לא את הדברים הכיפיים) עם התקווה והאמונה שזו השראה עבורכם ועוזר לחלקכם להיות חזקים יותר.

"אל תפחדו מהאהבה שלכם, היו גאים בה. היו גאים במי שאתם והאדם אתו אתם בוחרים לחיות.

"היו גאים.
באהבה, אסי".

Capture4

עוד נודע כי מתוכננים ככל הנראה שני טקסים – אחד בישראל והשני בספרד, ארצות מוצאם של השניים. את הטבעת שלו, אסי עונד על צווארו בינתיים כי הטבעת לא הוכנה לפי מידת האצבע שלו, אלא של אלברט.

קול ששון וקול שמחה, קול חתן וקול חתן!

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן